Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage.
Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage.
↗ till inläggetBra, bara det att det verkade lagga som fasen <_<Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage.
↗ till inläggetI en del klipp gör det det. :(↗ till inläggetBra, bara det att det verkade lagga som fasen <_<Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage.
Meh, sådär. Hade varit bättre om ni hade kört public. Musiken var hemsk också.
↗ till inläggetAlla kills av s4nt4 är public.Meh, sådär. Hade varit bättre om ni hade kört public. Musiken var hemsk också.
njaa den va sådär, inte så jätte imponerande. med lite bättre redigering kan det nog bli lite bättre
Den var ganska bra.
Använd Sony Vegas. Kommer bli mycket bättre.
↗ till inläggetJag vet, just där hade jag inte sony vegas men ska skaffa det.Använd Sony Vegas. Kommer bli mycket bättre.
Dåligt montage, tycker att redigering är viktigt i montages. Annars kan man ju lika gärna lägga upp hela gameplays om man inte tänker redigera imo. Kolla tutorials och skaffa AAE/Vegaspro9.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in