💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty World At War!

27 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fast WaW's spawning är ju mycket bättre än MW2.

T.ex på MW2 när du dödat en spelare när du rör dig framåt. Oftast så spawnar han någonstans framför dig med en överlägsen vinkel, och då kan du inte göra så mycket åt det.

Blir alltid en facepalm när jag ser att han spawnar alldeles framför mig där jag faktiskt inte kan se honom.

=)

Har aldrig sett spawningen i mw2 som ett problem för mig. Ingen sim brukar spawnkilla mig, inte heller blir jag dödad av en nyspawnad person jag precis dödat.

Det finns ett ställe på Scrapyard. Om du kör Domination och har alla flaggor utom B så kan du sitta i flygplanet med ett fönster mot B. Sitt under fönstret med ryggen mot den stora lådan så kommer de att spawna framför dig. : )

Vissa banor har ett helt ok spawn system medan andra som t.ex. Rust och Rundown är skit dåliga.

27 Jan 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

T.ex på MW2 när du dödat en spelare när du rör dig framåt. Oftast så spawnar han någonstans framför dig med en överlägsen vinkel, och då kan du inte göra så mycket åt det.

Blir alltid en facepalm när jag ser att han spawnar alldeles framför mig där jag faktiskt inte kan se honom.

inte bara mycket bättre

ännu bättre än MW2

↗ till inlägget

=)

Har aldrig sett spawningen i mw2 som ett problem för mig. Ingen sim brukar spawnkilla mig, inte heller blir jag dödad av en nyspawnad person jag precis dödat.

Det finns ett ställe på Scrapyard. Om du kör Domination och har alla flaggor utom B så kan du sitta i flygplanet med ett fönster mot B. Sitt under fönstret med ryggen mot den stora lådan så kommer de att spawna framför dig. : )

Vissa banor har ett helt ok spawn system medan andra som t.ex. Rust och Rundown är skit dåliga.

Rust finns det inget ord för

Jag gillar inte sånna banor

Dome påminer om den banan

Nivå 6 · Fuskare

Favelas spawn är också fuckad :S

OnT: Tycker att WaW va helt okej men tycker att MW2 är bättre, fattar inte varför alla klagar på det som är lite nja halvbra xD resten av spelet gör upp för det.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #24

http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/0855551a4979a6fde09ff673fa2329ed67eccbb7.png

http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/232948091e0134bfa77314a1f3ee4b8e6e320611.png

Status B)

25 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lirade waw på wii förut, Men slutat för att jag gillar att köra pang-pang spel på datorn mer än på wii.

Men waw är skit kul lite synd bara att jag kom in lite sent och hade svårt att komma ikapp alla skillade personer.

Inget fel på waw alls.

MP40

Sant.

Vad är det för fel på MP40?

den är så overpower

as svår att döda

vadå owrpower weapon den e bra men inte så bra aim
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lirade waw på wii förut, Men slutat för att jag gillar att köra pang-pang spel på datorn mer än på wii.

Men waw är skit kul lite synd bara att jag kom in lite sent och hade svårt att komma ikapp alla skillade personer.

Inget fel på waw alls.

MP40

Sant.

Vad är det för fel på MP40?

den är så overpower

as svår att döda

vadå owrpower weapon den e bra men inte så bra aim

Folk använder steady aim och hipfire'ar över halva banan. = Op'd.

2 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är så mycket prat om Cod 4, Mw2 och dom spelen men inte World at war.

Varför är det just så? Fattas det något i WaW?

Själv så tyckte jag Wolrd at War var trist i början så jag köpte Mw2 som va hur bra som helst i början men sen efter ca 24 timmar så blev det spelet bara tjatigt och allt va bara lite för mycket. Så jag gick tillbaka Waw som jag tycker är mycket bättre än Mw2 för man får välja servrar och Waw's hitbox är kanske en aning bättre än Mw2's.

Finns det inga som lirar World at War? :rambo:

Det är apkul!

6 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

JAG LIRAR FAN waw det e ass kul och det menar jag jag e rik har alla map packs :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in