💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Försovit Dig?

31 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja, men min lärare har vant sig då det är bekräftat från skolsystern att jag har sömnproblem.

Kan vara från 20 minuter till hela lektionen.. Men jag sköter mina studier självständigt när det kommer till

allt så det spelar knappt någon roll.

Lär mig mer av att läsa ifrån boken än att lyssna på vad läraren säger.

Nivå 4 · Lärling

Jag börjar 8:45. Först sov jag till 7. Sen sov jag till 7:30, sen till 7:40, sen 7:45!!

Jag måste gå till skolan 8:05, för det tar en halvtimme att gå, och att cykla är jobbigt på vintern.

21 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.

Nu ljuger du allt, jag går och lägger mig runt 23:00 och går ändå upp 6:45 varje dag utan problem så det stämmer inte.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.

Nu ljuger du allt, jag går och lägger mig runt 23:00 och går ändå upp 6:45 varje dag utan problem så det stämmer inte.

Eller hur. Det beror individuellt.

Nivå 3 · Lärling

Försover mig lite då och då. Ofta är det en halvtimme eller en timme. En kompis till mig försover sig typ varje dag. Kommer 10-30 min för sent.

Nivå 6 · Fuskare

Försover mig i princip aldrig, en av få gånger jag gjort det så hade strömmen gått och min väckarklocka hade nollställts.

27 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

Det är väl klart att jag har. Jag är sen nästan varenda dag, oavsett om vi har sovmorgon eller inte. :lol:

28 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling

Det har hänt, men har aldrig varit allvarligt. Har alltid kommit i tid till skolan.

Nivå 6 · Fuskare

Aldrig ,med en gång vaknade jag när det var 5 minuter innan bussen kom

11 Jan 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare

I morse var jag fett trött fast jag sovit i 10 timmar (jag hade dock bara sovit 2 h natten innan)

Så jag sov tio minuter extra och kom lite försent, sex minuter :(

Och det var min favvolektion :(

12 Jan 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jodå, det händer väl då och då.. Men det värsta var väl när jag försov mig när första lektionen börjande 13.20, vaknade vid 14 och undrade hur fan jag lyckades ?

13 Jan 2011
Nivå 5 · Fuskare

Asså försovit sig och kommit försent till skolan? I så fall nej... Men det hände mig exakt igår att jag vaknade 40min innan skolan började,

Och jag brukar vakna

90min innan skolan... Kom exakt i tid till skolan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in