Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?
Videoformat Som Funkar I Wmm
↗ till inläggetbojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filerHej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?
↗ till inläggetBojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering.↗ till inläggetbojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filerHej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?
Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas.
↗ till inläggetBojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering.↗ till inläggetHej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?
bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer
Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas.
Hur sparar man i HD/FullHD?
Finns bland alternativen när man är på väg att spara videon som klar.
↗ till inläggetÄr det bara på vista/7 för jag kör XpFinns bland alternativen när man är på väg att spara videon som klar.
Du behöver Windows Live Essentials 2010 minst tror jag, vet dock inte om det funkar på XP.