Hej.
En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360?
Hej.
En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360?
Jag vet inget om Ps3. Fast min kusin kör så på 360.
↗ till inläggetOm du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.Hej.
Så det funkar.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.Hej.
Så det funkar.
Likadant på Ps3?
↗ till inlägget↗ till inläggetHej.
Om du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.
Så det funkar.
Likadant på Ps3?
Jag tror det iaf att du måste koppla via en dator för att kunna få det att funka till PS3 men är inte säker, vet med säkerhet att du måste koppla via dator för xbox då jag gjort det själv när vi renoverade huset och jag hade inget annat internet tillgängligt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in