vill ha tips på roliga sätt att säga söt, vacker, snygg eller gullig till kompisar på ;)
nån med förslag? :blush:
vill ha tips på roliga sätt att säga söt, vacker, snygg eller gullig till kompisar på ;)
nån med förslag? :blush:
KAWAII DESU
Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,
Göllig. <3
Hey sötnöt
↗ till inläggetSöt som grötHey sötnöt
↗ till inläggetOch jag har hört att tu es är franska.Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,
Hej sötnows <3
Brukar jag uttrycka mig när jag ska säga söt.
↗ till inläggetDet betyder "du är" på spanska.↗ till inläggetOch jag har hört att tu es är franska.Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,
Dock finns ordet "tu" i franskan också, vilket dessutom betyder samma sak där, om jag inte minns helt fel.
↗ till inlägget↗ till inläggetOch jag har hört att tu es är franska.Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,
Det är even spanska
↗ till inlägget↗ till inläggetOm det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,
Och jag har hört att tu es är franska.
Det är even spanska
Fast då ska det ju vara tu eres. Lagom off-topic.
"Satan!" säger jag när jag ser en söt tjej :)
Ser jag en himla söt brud så finns det inget jag kan säga. Jag är för upptagen i att spana in henne.
I'd tap that.
Jag och kompisarna brukar göra en liten "slap" hand rörelse och göra ljudet "katissch" om det kommer nån soetnoewz.
söt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg
Bara att välja =D
Jag äs sugen på söööötpotatis :)
Funkar lika bra med sötmandel :)
du är sötish
Du är fett kattig! :o
↗ till inläggetHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OH LAWD.Och jag har hört att tu es är franska.
on topic: Varför inte bara säga "söt"?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in