Detta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011.
1. LittleBigPlanet 2
2. Uncharted 3
3. Ratchet & Clank: All 4 one
4. The Last Guardian
Fler spel jag vill ha, kommer :).
Detta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011.
1. LittleBigPlanet 2
2. Uncharted 3
4. The Last Guardian
mass effect 2 tror jag, det kommer ju till ps3 nu i januari och kommer gå på mass effect 3s spelmotor med 6 timmar bouns material :)
↗ till inläggetmass effect 2 tror jag, det kommer ju till ps3 nu i januari och kommer gå på mass effect 3s spelmotor med 6 timmar bouns material :)
Mass Effect 3 kommer väl lite senare i år också :)?
↗ till inläggetah, det stämmer nogMass Effect 3 kommer väl lite senare i år också :)?
Test Drive Unlimited 2 i Februari
Och MW3 om det kommer i november som det brukar göra :P
Crysis 2 förmodligen och kanske LBP 2
Uppdaterad :)
GTA IV Jag har precis köps ps3 och spelar det ibland med mina kompisar
Assassins creed brotherhood Fick det i födelsedags present
Need for speed: Hot Pursuit RIKTIGT roligt spel!
MW3 om det kommer
Annars har jag inget som jag väntar på, köper nåt om det är/ser kul ut :)
Jag kanske ska köpa Black Ops i år, men jag är intresserad av LBP2
Uncharted 3: Drake's Deception
Duke Nukem: Forever
Glömde:
LittleBigPlanet 2
Mw3 ofc.
Är ett cod fan fast blev lite ledsen när black ops kom ut inget bra...
FIFA 12 OFC!!!!!!!!
Juste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.
↗ till inläggetJuste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.
hur vet du inte om Treyarch rättar till dom problemen som finns, och förhoppningsvis gör ett bättre spel?
Test Drive Unlimited 2 ska jag tydligen få på Måndag :o, en månad före den riktiga releasen XD
Ska iallafall kanske INTE köpa "MW3", då jag troligtvis börjar på internat på gymnasiet, och vill satsa mer på skolan nu
↗ till inläggetJuste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.
Det rycktas om det blir mw3.
Vi får vänta på lite mer information :)
Nja, ska köpa kanske gt5 och gta om ett nytt kommer ut :o
Är sugen på Maffia 2, spelade demot och det var kul.
↗ till inläggetDetta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011.
1. LittleBigPlanet 2 - köpt
2. Uncharted 3
4. The Last Guardian
Då har jag köpt ett spel :).
↗ till inläggetÄr sugen på Maffia 2, spelade demot och det var kul.
Är kul i storyn, men det finns tyvärr ingen free roam, det är dåligt.
↗ till inläggetÄr kul i storyn, men det finns tyvärr ingen free roam, det är dåligt.
Hmm, okej, nån som kan rekommendera något annat spel att köpa?
LittleBigPlanet 2.
Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.
↗ till inläggetSrsly du borde köpa på releasen! BTW om du köper innan onsdag missa inte week 1 tröja som är begränsad under 1 vecka på onsdag försvinner den och kommer aldrig tillbaka lol.LittleBigPlanet 2.
Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in