💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty: Black Ops

45 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag undrar en sak.

A det nya COD värt att köpa, har hela serien förutom det och classic. behöver svar! plz!

30 Nov 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag undrar en sak.

A det nya COD värt att köpa, har hela serien förutom det och classic. behöver svar! plz!

Ja, absolut.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det tycker jag, BO är mycket bättre än WaW och MW2. Så om du gillade dessa så är detta ett lätt köp ;D

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

för mamma hade läst att det var många som inte gillade BO, så jag blir osäker.

Nivå 5 · Fuskare

En till tolvåring på black ops?

Nej tack, håll dig till mw2. =)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vill du spela ett av COD seriens mest balanserade spel och slippa enkla nuubtubers samt quickscopers?

Kör på det.

Vill du ge ännu mera pengar till Activision som bara fokuserar på feedbacks ifrån konsolsidan och inte tänker på att göra PC versionen mer optimerad, köp inte till PC då.

Nivå 2 · Novis

Förstår inte varför det fått så dåliga betyg...det är ju så jävla bra! Speciellt med Theatermode och allt.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Värst vad du är trevlig! >.>

OnT: KÖP, äger MW2.

Nivå 4 · Lärling

NEJ NEJ NEJ tycker jag!

Jag har det själv men kör cod4 och cod6 istället.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Absolut!

Det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, så köp det, du kommer inte bli besviken. ;)

3 Dec 2010
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Tack för alla svar! ska försöka att få det i julklapp, blir det inte så, så köper jag det själv.

↗ till inlägget

gör jag också, men ska skaffa det också, och oroa dig inte, har glömt att köpa live+mitt XBOX live funkar inte för tillfället =)

28 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag undrar en sak.

Ja det är värt att köpa annars kan spela online.Jag har cod7 är jätte svårt. B)

29 Dec 2010
Nivå 4 · Lärling

Det är värt att köpa till vilket pris som helst under 1000. Man kan göra mycket mer än på MW2 och dem andra COD spelen tex du behöver inte byta ut din granat för att ha TI eller claymore utan du har Lethal + tactical + equipment och mycket mer

3 Jan 2011
Nivå 5 · Fuskare

Har du köpt det? If no, then DO IT!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det är värt att köpa till vilket pris som helst under 1000. Man kan göra mycket mer än på MW2 och dem andra COD spelen tex du behöver inte byta ut din granat för att ha TI eller claymore utan du har Lethal + tactical + equipment och mycket mer

Vadå mycket mer,har BO och MW2,men det finns inte mycket mer att göra.Samma game mods och nästan samma perks.
4 Jan 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vadå mycket mer,har BO och MW2,men det finns inte mycket mer att göra.Samma game mods och nästan samma perks.

Vad säger du om Theatre Mode, Wager Matches, ZombieMode?

Finns mer att göra i BO än i MW2.

5 Jan 2011
Nivå 4 · Lärling

Zombie mod finns ju i cod4,cod5och som banningsbar mod i cod6,men de andra är nya.

Senast ändrad:

14 Jan 2011
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Zombie mod finns ju i cod4,cod5och som banningsbar mod i cod6,men de andra är nya.

Zombie mod finns inte i CoD4 när man installerar spelet, utan man måste ladda ner zombiemodds, men i cod5 och bo ärdet riktig zombie
Nivå 3 · Lärling

Absolut inte man spelar 1 vecka sen skiter man i shit ops.

mw2 är 10x bättre

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Absolut inte man spelar 1 vecka sen skiter man i shit ops.

mw2 är 10x bättre

är du en sån person som inte längre kan quickscopa?

som ragar sönder nu på det såkallade "hardscopingen" som går till att man siktar in i en sekund?

Black Ops är ett balanserat spel, det är mer realistikst än MW2

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in