Det går knappt att joina svenska eller danska serverar.
Call Of Duty: Black Ops
Troligen för att det inte finns några svenska servrar. ( de ligger iaf inte i Sverige)
Att joina Danska servrar fungerar finfint för mig, de danska och tyska servrarna fungerar bäst för mig.
24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.
↗ till inlägget24 är inte snabbt??vad snackar du om.Jag har inte problem med lagg utan med att joina servrar,när jag lyckas joina så går det laggfri.24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.
black ops är bättre. MEN MW2 är roligare
↗ till inläggetAsså vänta nu, ni menar väll Mbit/s?24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.
1MB/s=8Mbit/s.