💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty: Black Ops

45 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Det går knappt att joina svenska eller danska serverar.

Nivå 5 · Fuskare

Troligen för att det inte finns några svenska servrar. ( de ligger iaf inte i Sverige)

Att joina Danska servrar fungerar finfint för mig, de danska och tyska servrarna fungerar bäst för mig.

1 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare

24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.

3 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.

24 är inte snabbt??vad snackar du om.Jag har inte problem med lagg utan med att joina servrar,när jag lyckas joina så går det laggfri.
24 Feb 2011
Nivå 2 · Novis

black ops är bättre. MEN MW2 är roligare

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Asså vänta nu, ni menar väll Mbit/s?

1MB/s=8Mbit/s.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in