💬
Logga in
Fuska.se

Ipad, Onödig Pryl?

74 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur gammal är du? Om man är i åldern 12-16 år är den säkert användbar för att "lura" sina föräldrar att man gör läxan eller har gått och lagt sig för att det är en skoldag nästa dag. Med en Ipad kan man då surfa och spela hur mycket man vill utan att någon bryr sig eller märker något.

Jag är 14 år men jag använder den till att surfa och spela spel. Och ibland lånar min mamma den för att läsa recept.

Men ja den går att använda det till det du sa men det gör inte jag.

30 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Vad för spel pratar vi om? Alltså typ spelsidor eller GTA Wow osv?

Nivå 0 · Nykomling

Dom menar nog Apps, nedladdade spel applikationer.

Jag tycker iPad verkar vara totalt onödig, användarupplevelsen är det nästan ingen skillnad mot på någon iOS enhet, jag har 2st iPod touch och en iPhone 4 och ska jag vara ärlig så gillar jag verkligen inte iOS, det är mina egna åsikter men jag tycker det är på tok för låst och du har inte många möjligheter till att ändra något när det gäller gränssnitt.

Jag tror Apple hade tjänat mer på att tryckt in en nerbantad version av OSX i iPad.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad för spel pratar vi om? Alltså typ spelsidor eller GTA Wow osv?

Spel som man laddar ner antingen gratis eller med betalning.

Några spel är Mega Jump, UnBlockMe, Angry Birds och Fruit Ninja. Sök dem på YouTube så får du se.

Nivå 0 · Nykomling

spelen är väll inte dom bästa men ipad är ju mest utvecklad som läsplatta

Kommer själv vara och inhandla en ipad när dom sjunker lite till i pris, är helt suveräna om man tex skruvar mkt i fordon, så slipper man ha massa papper eller böcker med sprängskisser osv som blir skitigt av olja o dyl.

2 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

iPad är ingen dålig pryl, gillar inte bara sättet den marknadsförs bara.

Att Apple börjar prata skit om andra tablets om att det är upplåsta mobiltelefoner, men iPad

är en upplåst iTouch/iPhone.

Jag själv hade inte köpt någon tablet idag, istället väntat då det är en ny grej helt enkelt och företagen sparar

på idéerna. Men köper jag en tablet/laptop köper jag inte något annat än från Apple, för dem gör i särklass bästa bärbara enheterna om man räknar bort mobiltelefoner.

Nivå 0 · Nykomling

Jag köpte en Ipad för cirka 2 veckor sedan, det är det sämsta köpet jag någonsin har gjort. Jag kan inte äns ringa på den.

Vad ska jag då göra med den dumma appeln. Enligt professionella recensioner skulle den ju vara så bra.

Nivå 0 · Nykomling

Fy! Spar pengarna och köp en billig Mp3 och köp sedan något vettigt för resten av pengarna. Detta är endast vad jag tycker.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fy! Spar pengarna och köp en billig Mp3 och köp sedan något vettigt för resten av pengarna. Detta är endast vad jag tycker.

Vem fan köper en iPad för att spela mp3or? Kom med en verklig jämförelse istället.
3 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vem fan köper en iPad för att spela mp3or? Kom med en verklig jämförelse istället.

Nej, jag köpte den för att läsa Aftonbladet med det verkar ju inte fungera det heller. Vad e det för fel pa produkten?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Skulle absolut inte tacka nej till en, helt klart. Köpa för egna pengar, nej.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nej, jag köpte den för att läsa Aftonbladet med det verkar ju inte fungera det heller. Vad e det för fel pa produkten?

Du ljuger om ditt köp av en iPad, det är bara ladda ner en app för aftonbladet genom appstore eller gå in genom webbläsaren -.-.
Nivå 0 · Nykomling

Jag kommer köpa Ipad 2

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #34
↗ till inlägget

Jag kommer köpa Ipad 2

Kommer nog ta ett bra tag innan du kan få tag på den i Sverige, samma sak som med iPad då :).

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kommer nog ta ett bra tag innan du kan få tag på den i Sverige, samma sak som med iPad då :).

Därför importerar man.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Därför importerar man.

Själv har jag hittat fabriken i Kina där de tillverkas. Mycket bättre!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad heter då föreataget?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Yeah, right. Du kan gärna posta adressen här. Eller i ett pm till mig!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kommer själv vara och inhandla en ipad när dom sjunker lite till i pris, är helt suveräna om man tex skruvar mkt i fordon, så slipper man ha massa papper eller böcker med sprängskisser osv som blir skitigt av olja o dyl.

Istället får man olja i Ipaden :cool:

Tycker själv att Ipad är ganska onödig och för stor. Ser nog ganska löjligt ut när man sitter på bussen med en stor skärm i famnen.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in