Hej, hur kan man få gratis wii points?
Wii Points
Jadu.. Det enda sättet är väl att hjälpa eller bli hjälpt att koppla upp sig på wi-fi?? Om dom nu har kvar det (erbjudandet)??
Det erbjudandet är kvar och det finns inget sätt att skaffa gratis Wii Points förutom det.
vaddå för erbjudande?
Någon som vill prova Connection Ambassodor på Wii shop så man får gratis Wii points? Bara svara ;)
↗ till inläggetVisst. Bara det är du som är den som nyligen har anslutit till nätet. sS:Någon som vill prova Connection Ambassodor på Wii shop så man får gratis Wii points? Bara svara ;)
jag anslöt till nätet idag och undrar nu hur jag får gratis wii points?
Jag skrev lite om det här:
http://www.fuska.se/forum/Connection_Ambas...on-t150968.html
Kort sagt ska du skriva in Wii-numret på en annan person som också ska ha 500 Wii Points på ett ställe i Wii Shop Channel, och sen skriver han/hon in ditt.
okej ska vi köra det då JosJucie?
Endast det där erbjudandet som de andra pratade om. Annars får du skaffa dig egna på en affär.
↗ till inläggetVisst. Lägg till mig så som det står i tråden och skicka ett PM.okej ska vi köra det då JosJucie?
Jag har inte ditt wii nummer.
Jag skrev det i den andra tråden.
5959 9095 3634 1960
Så nu har jag registrerat dig och det stod att du var tvungen att registrera mig innan den 14 mars.
Ja. Och jag har inte ditt Wii-nummer.
Här e de: 5388 7186 1547 2647
Jag lägger till den på fredag. Har inte Wiin här.
Okej tack :)
Klart.
↗ till inläggetdet finns sidor men man måste bo i amerika eller såHej, hur kan man få gratis wii points?