💬
Logga in
Fuska.se

Uppcon 12

16 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

HEJ HEJ! Jo nu 3-5 juni är det uppcon 11! och då om det är många som ska gå så kan det ju vara kul att träffas eller nåt. Men först vill jag veta om någon kan tänka sig gå eller om nån redan bokat

Länk: http://11.uppcon.se/about

Har förövrigt en tråd om detta i ADAF, men tänkte att man kan lika gärna ha en i allmänt också :)

NU så är det Uppcon 2012 såklart :D Så då bumpar jag och här är hemsidan http://12.uppcon.se/ Nån som ska gå? :P

Senast ändrad:

31 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #2

Är verkligen ingen intresserad? Jag har iaf bokat idag med några kompisar och dom närmaste sovsalarna är redan fullbokade... Men när vi bestämt vilken sovsal vi ska vara i så kan jag updatera det :P

Nivå 4 · Lärling

hm aldrig hörttalas om de tidigare :o

Nivå 9 · Veteranfuskare
UppCon är sveriges största evenemang inriktat på östasiatisk populärkultur

Nej tack.

1 Feb 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Man ska såklart bara gå om man kännner för att träffa random personer och ha kul eller gillar japan :P

5 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare

Deras sida var ful, och aldrig hört talas om vad det där är för något.

Nivå 5 · Fuskare

Jag hade faktiskt tänkt gå o.O

6 Feb 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Jag hade faktiskt tänkt gå o.O

Okej, se till att skaffa biljett/sovsal i tid bara :D Sovsalarna börjar ta slut :o

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Okej, jag och några kompisar har nu valt Tiundaskolan att sova i xD

8 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej, se till att skaffa biljett/sovsal i tid bara :D Sovsalarna börjar ta slut :o

Kommer inte kunna köpa biljett först den 18e, och med postgiro tar't ju upp mot en vecka innan det går igenom - Så vet inte hur det kommer gå x)
7 Mar 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Bump. Nu kommer också Verisalles att uppträda där samt Olivia då, biljett för det kostar bara 30 kr =)

post-58457-1299530109_thumb.jpg

10 Mar 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Bump. Nu kommer också Verisalles att uppträda där samt Olivia då, biljett för det kostar bara 30 kr =)

Redan fixat för Olivia : D Resten är en klar bonus men inget jag desperat Måste ha bra plats till - Fast blir kul med Project Chu också :)
Nivå 1 · Novis

Aldrig att jag drar dit.

15 Feb 2012
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #14

Bump! Nu är dethttp://12.uppcon.se/ på gång :P Nån som ska gå iår då? Förra gången så hittade jag bara kawaiineko men han hade ingen biljett :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Förra gången så hittade jag bara kawaiineko men han hade ingen biljett :P

För jag först inte hade pengar, och sen när jag hade det så var dom jävlars biljetterna slut XD

OnTopic:

Ska nog i år, om jag får cash till det :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vet inte om jag ska, är så långt bort. Men ska på närcon iaf :3

Nivå 6 · Fuskare

Jag kan gå bort dit lätt men jag passar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in