Ok mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det?
Så en nätkabel ska gå från datorn till modemet, sen en nätkabel från modemet till xboxen?
Ok mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det?
Så en nätkabel ska gå från datorn till modemet, sen en nätkabel från modemet till xboxen?
↗ till inläggetOk mitt modem har 4 portar för nätverkskablar så jag behöver inte använda någon router, funkar det?
Ursäkta för lite sent svar, men nej, jag tror att du måste ha en router.
Varför kan jag inte kolla HD filmer ?:o :(
HD filmen är en mkv fil, kan xxboxet hantera det ?:/
↗ till inläggetVarför kan jag inte kolla HD filmer ? :o :(
HD filmen är en mkv fil, kan xxboxet hantera det ?:/
Jag tror inte det! Bara .avi och .wmv har jag för mig...
Tjena, jag hade tänkt köpa ett 360 elite med 120 gig och jag undrar vad man ska ha så mycket minne till?
↗ till inläggetTjena, jag hade tänkt köpa ett 360 elite med 120 gig och jag undrar vad man ska ha så mycket minne till?
Demos, add-ons till spel etc.
Jag kommer låta så noobig så ni skrattar men jag fattar ingenting.
fråga 1. var kopplar man in internetkabeln i datorn?
fråga 2. ska man sätta i sladden på samma ställe på xboxet som man kopplar in xbox live grejer på?
svara gärna!
↗ till inläggetJag kommer låta så noobig så ni skrattar men jag fattar ingenting.
fråga 1. var kopplar man in internetkabeln i datorn?
fråga 2. ska man sätta i sladden på samma ställe på xboxet som man kopplar in xbox live grejer på?
svara gärna!
Du ska inte koppla in internetkabeln direkt från xboxet i datorn.
Såhär kopplar du:
Dator----Router-----Xbox 360
.................|........................
.............Modem!..................
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in