volvagia är eldtemplets boss...en flygande röd drakeVikken va de
Zeeeelda
Och Morpha är en tentacel Water temple boss.
det var ju inte det han frågade om...Och Morpha är en tentacel Water temple boss.
Han sa: vilka var de inte vilken var det.
jo, det var precis det han saVikken va de
Ja, men med de menar ha MER ÄN EN.
Men tillbaka till tråden
mm..han får avgöra om det var en eller flera som han undrade på...
Fulare? Volvagia ser ju cool ut, ju. Morpha är ju bara en stor slemklump (ja, jag vet, amöba).Kanske lätare men mycket fulare.
Jag håller med, Volvagia är mycket coolare. Det är nog den som ser läskigast ut av bossarna förutom Ganon. Ganon måste ju symbolisera djävulen.
läskig?.. Volvagia tycker jag som de flesta är Cool...Dodongo är det också...och morpha är den fulasteJag håller med, Volvagia är mycket coolare. Det är nog den som ser läskigast ut av bossarna förutom Ganon. Ganon måste ju symbolisera djävulen.
Det är coolt när Volviga svänger runt i luften.
aja...jag tycker hela han är cool..
jag tycker också han e cool men han e ätt
mm....men morpha är ändå lättare
Ja!mm....men morpha är ändå lättare
Spårar ur...
den bossen är ju inte svår så man borde klara den..
Är det oot ni pratar om eller mm? Ir tww
Oot!Är det oot ni pratar om eller mm? Ir tww
Morpha finns ju bara med i Oot och ww finns endast till GCÄr det oot ni pratar om eller mm? Ir tww
Om det är Morpha så tror jag du ska göra så här:
╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢
Använd Z-targeting och gå runt i en fyrkant men se upp för taggarna på väggen (det är egentligen de som är ditt största problem). Skjut med din Longshot i riktnig mot Morpha. Vänta tills du får napp. När du väl har dragit upp honom/det på land så att han ligger framför dig. puckla sedan på honom ett par gånger, exempelvis med Biggoron's Sword för att skynda på det hela en aning.