Använder det dock inte längre.
↗ till inläggetHär lite uppdaterade bilder som bevis:↗ till inläggetTveksamt på att det är ditt då bilderna ligger uppe på Minecrafts facebook sida upplagd av en snubbe i USA.Ett par bilder på mitt senaste projekt:
Det är fortfarande långt ifrån klart.
Det här ska föreställa ett kök:
Jag o min polare spränger ö (resultatet av ön är själva verket):
↗ till inläggetkänner ni inte till att redstone bara räcker 15 per sträcka sen måste man använda sig av torch eller repeater(?) för att få den att fortsätta längreJag o min polare spränger ö (resultatet av ön är själva verket):
hadå tråkigt och gjorde lite "pixelart" eller vadfan det heter.
↗ till inläggetJo fast jag gjorde inte det då :Dkänner ni inte till att redstone bara räcker 15 per sträcka sen måste man använda sig av torch eller repeater(?) för att få den att fortsätta längre
Srry för en inte jätte nödvändig dubbel post men minecraft forumet e hyffsats tomt för tillfället så de spelar väl ingen roll :P
Bilden är inte på något verk men tycker den va fin iaf :D
↗ till inläggetHar planerat att bygga en sån jävlit länge nu men ja glömmer alltid bort det när jag väl speler :PEn QR kod :P
Byggde precis en fet Mudkip!
Tog cirka 1 timme och jag blev faktiskt riktigt nöjd! ;)
( Ingen bild just nu sorry ska posta snart )
Men, nu undrar jag varför man bara får posta högst tre bilder per användare? Får man inte posta fler? :S
↗ till inläggetJo?Men, nu undrar jag varför man bara får posta högst tre bilder per användare? Får man inte posta fler? :S
↗ till inläggetVarför står det då att man bara får skicka 3 bilder per användare då?Jo?
↗ till inläggetDe e väl per inlägg?Varför står det då att man bara får skicka 3 bilder per användare då?
Du kan ju bifoga bild filer om du vill ha fler ;)
↗ till inläggetKöp spelet för i helvete.Fyrvägskorsning... Tog ett par timmar innan det blev rätt. Ska 'bara' dra redstonen nu... :/
*bild*
Ont: En av survivalvärldarna. Kört till och från i en vecka.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in