↗ till inläggetja men jag ger aldrig ledtrådar det borde du fatta ger bara när jag känner för detDet har ju förfan gått en vecka? Jag bad efter en ledtråd, inte svaret. Många andra ger ju en ledtråd ganska direkt.
Gissa Bandet/artisten
↗ till inläggetVar inte så egoistisk förfan. Ge en ledtråd nu så att tråden kan fortsätta, det blir bara tråkigt för alla andra.ja men jag ger aldrig ledtrådar det borde du fatta ger bara när jag känner för det
↗ till inläggetsom jag sa innan ger jag bara ledtrådar när jag känner för detVar inte så egoistisk förfan. Ge en ledtråd nu så att tråden kan fortsätta, det blir bara tråkigt för alla andra.
och där är mitt svar
Men du dödar ju tråden. Ingen kan ju, ingen har ens gissat. Ge en ledtråd eller så langar jag en ny bild.
Äh, släng upp en ny bild.
Slänger upp en bild som alla borde kunna. Han är lite olik sig på den bilden men man ser lätt vem det är. :P
Ledtråd: Högerklicka på bilden och välj Öppna bilden i ny flik. Kolla i addressfältet.
↗ till inläggetdå jag vet att detta är justin biber så slänger jag upp en ny bildSlänger upp en bild som alla borde kunna. Han är lite olik sig på den bilden men man ser lätt vem det är. :P
Ledtråd: Högerklicka på bilden och välj Öppna bilden i ny flik. Kolla i addressfältet.
Ledtråd arstisten som jag söker namnet på spelar mycket reggae och hip hop han är son till en känd artist som dock är död nu
Damian Marley är vad som står om man sparar bilden.
↗ till inläggetdet är rätt Precis den jag sökte din turDamian Marley är vad som står om man sparar bilden.
Brian Johnsson?
nope, bytte namn på bilden ;)
listigt! :D
då vet jag inte.
↗ till inläggethan ser ut att vara med i ac dc eller motorheaden idol till mig
ledtråd :D
Brian Johnson och *bilden* har spelat i samma band. *bilden* dog 1980.
*bilden* började sin karriär med att spela i bandet "valentines" men sedan rekryterades han till bröderna Youngs band.
Om ni inte kan googla fram hans namn på den här faktan så är ni hopplösa ;)
Charlesingvar: i want a name
↗ till inläggetBon scott?ledtråd :D
Brian Johnson och *bilden* har spelat i samma band. *bilden* dog 1980.
*bilden* började sin karriär med att spela i bandet "valentines" men sedan rekryterades han till bröderna Youngs band.
Om ni inte kan googla fram hans namn på den här faktan så är ni hopplösa ;)
Charlesingvar: i want a name
perfekt din tur
red hot chili peppers