↗ till inläggetKlockan blir kanske för mykke! Kan köra idag men hade tyckt det var bättre imorn egentligen :PDen blir av ikväll, Om det blir, Alla som vill vara med dra ett PM med skypenamn eller här i tråden, kommer inte ihåg alla så... skynda vi börjar vid typ 8 ( vi behöver en server + kanske ngn som filmar? annars gör jag det.. )
Folk Till Let's Play!
när i spelet hitar man guld jag har snart klarta ut de asså måste man döda vikinar eller i grottan :ph34r:
↗ till inläggetvafan har du rökt? fel forum och tråd gissar jag...när i spelet hitar man guld jag har snart klarta ut de asså måste man döda vikinar eller i grottan :ph34r:
OnT: Min mor kom in i rummet, jag pausade screenflow och glömde sätta på den...
Jag har 10 minuter på film fast inget sevärt och jag tror de va nån annan som reccade under den tiden -.-
PM:a om du vill ha det men de är inget sevärt...
Btw skulle va skitnajs om vi kunde fortsätta imorn :D
BUMP: vi kommer fortsätta ngn dag under veckan nu, alla som vill vara med langa PM eller skriv i tråden eller adda skype: loolzoor1
Jag är gärna med! Skype: TeamCupa
Jag är på igen ;) Säg till i tid och helst på skype den här gången :P
Btw blir det samma map?
↗ till inläggetJag är på igen ;) Säg till i tid och helst på skype den här gången :P
Btw blir det samma map?
Nej, blir inte samma map, helt ny, under veckan, hellst ikväll eller fredag..
BUMP:
Ikväll vid 7-8 kommer vi börja våra avsnitt!
↗ till inlägget"I tid"BUMP:
Ikväll vid 7-8 kommer vi börja våra avsnitt!
Hade kunnat iaf men ändå :P
Första delen ute!
Kolla, nästa del kommer ut ikväll, men söker fler spelare!
Någon som kollat och har invändningar? eller kommentarer?
Del 2 är ute!
Om ni söker spelare så kan jag vara med.
del 3 ute!
är gärna med när jag fixat mitt minecraft.
↗ till inläggetär gärna med när jag fixat mitt minecraft.
Okej, Bara adda loolzoor1 skype. så spelar vi, Del 4 under konstruktur! kommer troligen ut del 4-6 under helgen!
Trevligt :D
Ralle, visst hade vi kul? ;D
Jag tror inte vi kan spela en Let's Play på den servern.. :P