asså jag är live men får inte spela live.
helt plötsligt så kunde jag spela live på mw2, men bara en helg sen så kunde jag inte det igen :angry:
asså jag är live men får inte spela live.
helt plötsligt så kunde jag spela live på mw2, men bara en helg sen så kunde jag inte det igen :angry:
↗ till inläggetSkriv ordentligt.asså jag är live men får inte spela live.
Det kanske var helgen där alla hade gratis Xbox Live?
^ Just det.
Det finns 2 sorters Xbox Live, silver, och guld. Med silver så kan du gö det flesta med live typ gå till marketplace och ladda ner demos och sånt, men med guld så kan du spela live och få tillgång till nya demos fast Xbox Live Guld kostar.
↗ till inläggetNej?^ Just det.
Det finns 2 sorters Xbox Live, silver, och guld. Med silver så kan du gö det flesta med live typ gå till marketplace och ladda ner demos och sånt, men med guld så kan du spela live och få tillgång till nya demos fast Xbox Live Guld kostar.
Med silver kan du typ patcha spel, sen är det typ inget mer med det
Man kan visst ladda ner demos när man är silver. EPIC FAIL
↗ till inläggetOj, förlåt att jag hade fel, det skall aldrig hända igen.Man kan visst ladda ner demos när man är silver. EPIC FAIL
:_
Använder du router? Är du säker på att den fungerar?
om du har gold så måste du joina varje gång du startar xboxet. det gör du om du trycker på den i mitten (kommer inte ihåg vad den heter) och sen join xbox live.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in