Hur lägger mann till vänner här på FUSKA.SE?? Och vad har man vännerna till, kan man typ chatta med dom eller e man bara vänner??
Hjälp.
Här lägger du till vänner:
Och det enda skillnaden mellan "icke-vän" och vän är väl att man visar att man är vän med dom. lol
Samt att man hittar dom lättare :P
↗ till inläggetTackar :DHär lägger du till vänner:
Och det enda skillnaden mellan "icke-vän" och vän är väl att man visar att man är vän med dom. lol
Samt att man hittar dom lättare :P
En b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;D
↗ till inläggethaha :PEn b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;D
EDIT La till en smiley
↗ till inläggetKolla lite anime?En b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;D
↗ till inläggetKolla lite anime?
Va?
↗ till inläggetFinns många brudar där.Va?
↗ till inläggetFinns många brudar där.
Då föredrar jag nog faktiskt riktiga personer. -.-
Ja, det är en tjej på fuska.se.
Väx upp för fan.
Ne, jag ska nog sluta att hänga här trots allt.
Var inte alls lika trevligt som jag kom ihåg det. P12'er + politiker-wannabees = kaoz.
Känner jag fuska rätt så låses tråden nu och man får ett antal varningar, eller så kommer 20 pers och skriver "hej då tack för att du lämnar fuska" etc.
Och ja juste, välkommen till fuska TS. :)
↗ till inläggetJag måste fråga, vad är "politiker-wannabees"? :P Vad menar du?Ne, jag ska nog sluta att hänga här trots allt.
Var inte alls lika trevligt som jag kom ihåg det. P12'er + politiker-wannabees = kaoz.
Känner jag fuska rätt så låses tråden nu och man får ett antal varningar, eller så kommer 20 pers och skriver "hej då tack för att du lämnar fuska" etc.
Och ja juste, välkommen till fuska TS. :)
Skulle gissa på att han menar folk som skriver i korrekt svenska och diskuterar saker med varandra.
↗ till inläggetSkulle gissa på att han menar folk som skriver i korrekt svenska och diskuterar saker med varandra.
Ptcha, mer folk som ska vara så negativa om exakt allting.
↗ till inläggetJag förstår inte riktigt kopplingen. Kan du utveckla? :PPtcha, mer folk som ska vara så negativa om exakt allting.
↗ till inläggetHan tycker att politiker är.. negativa.Jag förstår inte riktigt kopplingen. Kan du utveckla? :P
Så när man är negativ här på fuska så är man.. wannabe-politiker. wat
Vad handlar denna diskusion om?? :) :huh:
↗ till inläggetEeeeh, a1exander verkar ha någe problem med att folk skriver med bra stavning och har rätt... eller nåt sånt :)Vad handlar denna diskusion om?? :) :huh:
↗ till inläggetEeeeh, a1exander verkar ha någe problem med att folk skriver med bra stavning och har rätt... eller nåt sånt :)
oki :gitarr:
↗ till inläggetAntagligen någon P12:a som är Sarah...oki :gitarr:
Troll