💬
Logga in
Fuska.se

Terraria

76 svar · startad

Finns det någon chans att få joina servern?.

Annars kan jag lägga upp en till folk som vill! :D

Fan va nice, vi som redan lirar på servern har skaffat oss Phaseblades(lasersvärd) :D

Ska försöka spara lite platser åt er som har PMat.

Hur fan tar man isönder glas? ;/

Senast ändrad:

Lol Skeletron va enklare än jag trodde Använde bara en lesser och attackerade med Encanted Boomerang

19 May 2011
Trådstartare #45
↗ till inlägget

Fan va nice, vi som redan lirar på servern har skaffat oss Phaseblades(lasersvärd) :D

Ska försöka spara lite platser åt er som har PMat.

Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :D

↗ till inlägget

Hur fan tar man isönder glas? ;/

Pickaxe?

↗ till inlägget
Lol Skeletron va enklare än jag trodde Använde bara en lesser och attackerade med Encanted Boomerang
Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-

Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Pickaxe?

Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-

Inte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte han

↗ till inlägget

Pickaxe?

Nej, Pickaxe fungerar inte ;/
Trådstartare #48
↗ till inlägget

Inte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte han

Förmodligen eftersom en enchanted boomerang skadar 13 och skeletron har 6k hp. Det krävs alltså cirka 500 hits för att döda honom och det kan vara rätt svårt med en lesser...

↗ till inlägget
Nej, Pickaxe fungerar inte ;/
Menar du glas-blocket eller glas flaska??

EDIT: Jag lyckades paja glas med en Hamaxe så det är antingen hammare elr yxa, skulle gissa på hammare ;)

Senast ändrad:

Trevligt, råkade kasta ut min Grappling Hook för banan.

Trådstartare #50
↗ till inlägget

Trevligt, råkade kasta ut min Grappling Hook för banan.

Riktiga män använder Ivy Whip! :D
Trådstartare #51

Sorry för dubbelpost! Tänkte bara tipsa er om att jag har lagt upp Terraria på fuskas spelsida här!

Så nu kan ni lägga in tips och fusk någonstans som t.ex ditt tipps PPP ;)

↗ till inlägget

Sorry för dubbelpost! Tänkte bara tipsa er om att jag har lagt upp Terraria på fuskas spelsida här!

Så nu kan ni lägga in tips och fusk någonstans som t.ex ditt tipps PPP ;)

lägger in min guide

[EDIT] Ett litet tillägg i min guide

Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod.

Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria (Notera, att steam kommer att begära en säkerhetskod som skickas till E-Post-adressen som är registrerar till Steam-kontot, så ägaren av kontot kommer behövea logga in på sin E-Post och säga koden till den som inte har Terraria.) och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...")

Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria.

Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.

Senast ändrad:

Trådstartare #53
↗ till inlägget

lägger in min guide

[EDIT] Ett litet tillägg i min guide

Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod.

Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria (Notera, att steam kommer att begära en säkerhetskod som skickas till E-Post-adressen som är registrerar till Steam-kontot, så ägaren av kontot kommer behövea logga in på sin E-Post och säga koden till den som inte har Terraria.) och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...")

Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria.

Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.

Fixed ;)
↗ till inlägget

Förmodligen eftersom en enchanted boomerang skadar 13 och skeletron har 6k hp. Det krävs alltså cirka 500 hits för att döda honom och det kan vara rätt svårt med en lesser...

Menar du glas-blocket eller glas flaska??

EDIT: Jag lyckades paja glas med en Hamaxe så det är antingen hammare elr yxa, skulle gissa på hammare ;)

Glas-blocket. Aja, får försöka fixa en hammare dårå.
20 May 2011
Trådstartare #55
↗ till inlägget

Glas-blocket. Aja, får försöka fixa en hammare dårå.

Inte direkt svårt... Du kan göra en av bara wood :P

Någon som har en server uppe som vill ha lite roligt och lira lite? :rolleyes:

Skulle vara roligt att spela med någon/några personer tröttnar ganska fort på att köra ensam. :angry:

Trådstartare #57
↗ till inlägget

Någon som har en server uppe som vill ha lite roligt och lira lite? :rolleyes:

Skulle vara roligt att spela med någon/några personer tröttnar ganska fort på att köra ensam. :angry:

Håller med! Fixa server någon ;)
↗ till inlägget

Håller med! Fixa server någon ;)

Du vet att det inte är speciellt svårt att hosta server?

Jag har 0,9 Mbit uploadspeed, och kan endå hosta en utan lagg, bara att hosta köra med vänner (använda min guide om dom inte har spelet)

Någon som vett något sätt att fuska till sig items? Orkar inte farma skeletons för hooks igen...

Finns en inventory editor där ute nånstans har jag hört, har däremot inte använt den själv.

Bara att sätta igång och googla. =O

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in