💬
Logga in
Fuska.se

Är Jätte Kär I Min Ex Flckvän Hur Får Jag Henne Tillbaka?

42 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Som Titeln beskriver. Är jätte kär i mitt ex men vet inte om hon känner samma för mig. Hur kan jag ta reda på om hon vill ha mig tillbaka?

Många killar frågar mig

1.Smsar hon dig

2. Ringer hon dig

3. Försöker hon överhuvudtaget visa nåt intresse för dig?

Fick 2 sms från henne för några dagar sen där hon frågade mig vem jag skulle få som ledare på lägret som jag ska åka på den 27. Självklart svarade jag och frågade henne detsamma och hon svara tillbaka.

I Onsdags hände en märklig grej Då ringde jag henne men så svarade hon inte på sin mobil. Då ringde jag upp min kompis igen. när han och jag pratat klart så ser jag att hon försökt ringa mig 2 gånger och sen lämnade hon ett meddelande. där hon undrade vem det var som ringt?

Så hur ska jag göra när jag träffar henne den 27. Jag har bara ett knep och det är att vara snäll och trevlig och hjälpsam. och inte allt för på.

Men har ni några tips som jag kan ta med mig och värkar det finnas något intresse hos henne för mig? Mvh Charlesingvar

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Seriously, orka ens försöka. Blev du dumpad första gången är du screwd. Bättre vänta tills någon annan kommer till dig eller bry dig inte om det.

Men ok, om du vill höja hennes känslor till dig igen, kanske testa ge henne blommor eller nåt?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vänta, var det du som blev dumpad, eller dumpade du henne?

Jag antar att du blev dumpad, men ändå...

Men när du träffar henne, berätta hur du verkligen känner, och att du fortfarande vill vara tillsammans med henne...

Nivå 6 · Fuskare

Är det henne du var otrogen mot och försökte kontrollera genom att vägra låta henne träffa sina kompisar?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Är det henne du var otrogen mot och försökte kontrollera genom att vägra låta henne träffa sina kompisar?

nej hon har jag redan gjort slut med för hon var för jobbig detta är en annan jag känner
Nivå 6 · Fuskare

Gör något mer konstruktivt med din tid än att hålla på och springa efter tjejer som ändå inte vill ha dig, det kommer du göra tillräckligt när du blir äldre i vilket fall.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

nej hon har jag redan gjort slut med för hon var för jobbig detta är en annan jag känner

Jag tycker att du verkar väldigt jobbig.

Nivå 7 · Fuskare
Du förtjänar ingen flickvän.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Hey, hey! Vad har ni för problem med CharlesIngvar?

Aja, Charles om det är så att du JAGAR tjejer, gör inte det bara för att ha en tjej, nu är du ju jättekär i din tjej. Men om det är så att hon verkligen inte vill ha dig så jaga inte andra flickor då. Utan fokusera på ditt ex isåfall.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hey, hey! Vad har ni för problem med CharlesIngvar?

Aja, Charles om det är så att du JAGAR tjejer, gör inte det bara för att ha en tjej, nu är du ju jättekär i din tjej. Men om det är så att hon verkligen inte vill ha dig så jaga inte andra flickor då. Utan fokusera på ditt ex isåfall.

Han är känslomässigt underutvecklad och kan inte upprätthålla en relation med ömsesidig respekt och, i Nomatics ord, förtjänar därför ingen flickvän.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Okej, så om jag förstått rätt så har han ett funktionshinder som gör så att han har svårt att förstå andras känslor? Okeeej...

Det var... synd :(

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Okej, så om jag förstått rätt så har han ett funktionshinder som gör så att han har svårt att förstå andras känslor? Okeeej...

Har ni några tips hur jag kan märka om hon vill ha mig tillbaka eller så?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Du förtjänar ingen flickvän.

Agreed.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Har ni några tips hur jag kan märka om hon vill ha mig tillbaka eller så?

Prata med henne? Annars vet hon ju inte! Nu har ni ju kontakt och SKA ses så hon undviker ju dig inte. Prata med henne! Du känner ju henne trots allt, kan väl inte va så svårt... finns inte så mycket annat att göra.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Prata med henne? Annars vet hon ju inte! Nu har ni ju kontakt och SKA ses så hon undviker ju dig inte. Prata med henne! Du känner ju henne trots allt, kan väl inte va så svårt... finns inte så mycket annat att göra.

ok så ditt förslag är att prata med henne och va snäll och bara vara mig själv och se vad som händer?
Nivå 9 · Veteranfuskare

Precis, annars finns det inte mycket sätt att ta reda på det. Eller ser du några nackdelar med det? Det enda jag kan se är att hon kanske inte gillar dig då, och inte vill vara med dig. Men jag frågar igen, var det du som dumpade henne eller var det hon som dumpade dig?

Nivå 7 · Fuskare

Fråga henne: Är du intresserad av mig?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har ingen aning om vad hans funktionshinder innebär. Jag vet bara att CharlesIngvar är väldigt omogen och kontrollerande. Inleder man en relation med såna förutsättningar är den dömd att ganska fort krypa in i något mörkt hörn och självdö.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Precis, annars finns det inte mycket sätt att ta reda på det. Eller ser du några nackdelar med det? Det enda jag kan se är att hon kanske inte gillar dig då, och inte vill vara med dig. Men jag frågar igen, var det du som dumpade henne eller var det hon som dumpade dig?

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.

Du dumpar henne och du undrar varför hon känner sig sårad? Seriöst?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in