Okej gott folk.
Jag var nyss och såg film med min syster. (Gone in 60 seconds för den som undrar).
I varje fall satt vi väldigt nära varandra i soffan då vi vart tvungna att tränga ihop oss då min lillebror också ville se på filmen. Jag satt ju och tänkte väldigt mycket under filmen ifall jag skulle berätta hur jag kände eller endast försöka mysa lite med henne, men eftersom lillebrorsan vart i rummet gick det ju inte.
Men, när det endast var runt 20-30 minuter kvar så skulle brorsan ut med en kompis, vilket som betydde att det endast vart jag och min syster kvar. Då tog jag chansen och la min arm runt henne. Hon kollade bara på mig och gav mig ett leende och började sedan fnittra lite, sedan la hon sin arm runt mig. Och då var det en "Nu eller aldrig" situation. Så jag gav henne en puss på kinden och sa sedan "Jag gillar dig, och då menar jag inte bara som syster. Utan jag är kär i dig". Och då tog hon genast bort sin arm, kollade på mig med en väldigt konstig min och lämnade rummet utan att säga någonting, och då ångrade jag mig verkligen.
Så nu sitter jag här på rummet, och har ingen aning om var min syster än eller ifall hon har sagt detta till mor & far.