Stand by me, härlig film :)
Vilken Film Såg Du Senast?
Såg en fil som heter Sideways. Den var ganska rolig. Handlar om en man och hans kompis som åker ut på en biltur innan kompisens bröllop, som "Sista fria veckan"
Ondskan, håhå. Bästa svenska filmen (?)
↗ till inläggetJag tycker den är jävligt kass. Mest för att Andreas Wilson är världshistoriens sämsta skådis. Alltid samma tonläge, alltid samma min, levererar alltid sina repliker med noll inlevelse eller någonting som signalerar att han försöker förmedla en känsla. Han kunde lika gärna berättat vad han käkade till frukost och det hade varit lika intressant som att höra honom läsa ett manus.Ondskan, håhå. Bästa svenska filmen (?)
Snuten i Hollywood, den är grym.
Limitless, hyfsat bra men inte så mycket mer. ;)
Altitude.
↗ till inläggetOkej, du har faktiskt en poäng när jag tänker efter..Jag tycker den är jävligt kass. Mest för att Andreas Wilson är världshistoriens sämsta skådis. Alltid samma tonläge, alltid samma min, levererar alltid sina repliker med noll inlevelse eller någonting som signalerar att han försöker förmedla en känsla. Han kunde lika gärna berättat vad han käkade till frukost och det hade varit lika intressant som att höra honom läsa ett manus.
Senast såg jag 2010 års VM-krönika från SVT. 3:
Harry Potter och Dödsrelikerna del 2.
Såg den på bio igår, och den var jättebra! Se den!
Gone with the Wind. Gud vad jag grät...
Transformers 3, sådär.
3/5
Fast and Furious 5
↗ till inläggetVar den bra?Fast and Furious 5
Elephant White, riktigt bra, 9/10.
300
Undrar om perserna verkligen hade orcher (eller vad det nu är) och troll i sina arméer?
såg Stake land igår bra film handlar om en pojke som förlorar sina föräldrar i en hemsk vampyr epedimi som spridit sej och hans resa till new eden där det sägs vara vampyrfritt. jag ger filmen 8/10 för jag tyckte slutet kunde vart bättre
↗ till inläggetMindre bilar och mer drama, alltså inte lika bra som dem innan.Var den bra?
A serbian film.
↗ till inlägget:/Mindre bilar och mer drama, alltså inte lika bra som dem innan.
OnT:
The Tourist, den var helt okej.
Batman: The Dark Knight
R.I.P Heath L