💬
Logga in
Fuska.se

Skillnad Mellan Vita Wii Och Svarta Wii

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad är skillnaden mellan Vita och Svarta Wiit?.. Jag har det svarta som är dyrare.

Nivå 0 · Nykomling

Inte ett skit.

Nivå 0 · Nykomling

Utseendet är den enda skillnaden.

Ingen prestandaskillnad eller dylikt. Tycker dock den svarta är mer clean.

Nivå 0 · Nykomling

Finns det svart wii?

*googlar*

Oj jävlar va snygg den var :o

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

skillnad

1.Svarta är mycket snyggare

2.Med vita wii får man med wii sport men med svarta får man med wii sport resort(inte konsol skillnad men endå :D)

tror jag

Nivå 0 · Nykomling

det är en skillnad men kommer inte ihåg vad <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är en skillnad men kommer inte ihåg vad <_<

Färgen?
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

2.Med vita wii får man med wii sport men med svarta får man med wii sport resort(inte konsol skillnad men endå :D)

tror jag

Man får med resort (och motionplus) i nyaste versionen av vita också, så den enda skillnaden är färgen
7 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling
Skillnaden är färgen, hur dyr den är och man får med wii sport resort som ni sa.
17 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Skillnaden är färgen, hur dyr den är och man får med wii sport resort som ni sa.

Jävligt onödigt med andra ord :)

19 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

det va nån annan skillnad <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det va nån annan skillnad <_<

Nej.
26 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

Glöm inte den röda (limited edition)

11 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Från början släpptes wii endast i vit färg. Det du kan vara säker på när du köper ett svart wii eller ett rött, är att den konsollen har bättre hårdvara och uppdaterade ios'er som hjälper till att förhindra softmodding. Kom ihåg dock att det fortfarande produceras vita wii's med bättre hårdvara än från release.

12 Jul 2011
↗ till inlägget

Vad är skillnaden mellan Vita och Svarta Wiit?.. Jag har det svarta som är dyrare.

* Ja det svarta är väll dyrare.

* Olika färger.

* Man kan få mario kart-special version av donkey kong och wii sports på det svarta wii:ett men inte på det vita.

14 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

* Man kan få mario kart-special version av donkey kong och wii sports på det svarta wii:ett men inte på det vita.

jo man kan jävla faggot
19 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

dom svarta nunchucksen har även ett anulunda matrial på undersidan riktigt obekvämt

20 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ända skillnaden är färgen och som Tintin96 sa att nuckucken har ett annat material under sig (vilket jag personligen gillar bättre än den vita, då man får bättre grepp).

Själv har jag det svarta för att det passar bättre på färgen i mitt rum (har det vita hos pappa).

21 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

De svarta Wii-motesen har inbyggd Wii Motion+ om jag inte tar miste ? Vissa svarta motes har ju förstås utan, jag har en med och en utan dock med en tilläggsmodul med Motion+ funktionen.

Nivå 0 · Nykomling

Vita Wii spelar golf och Svarta Wii spelar basket.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in