💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp, Iphone

5 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej !

Har ett problem, i iPoden så har alla mina lÅtar fått ett och samma albumcover. Nej, alla låtar är inte köpta. Är det någon som vet hur man tar bort/ändrar albumcover bakgrunden i "iPod" funktionen i iPhone. Har en iPhone 4 om det gör någon skillnad.

Tack på förhand / Adi

14 Jul 2011
Nivå 4 · Lärling

Om du går in på itunes->Låtarna(ändra namn & artist/eller högerklick och tryck "hämta spårnamn"

Sen Högerklicka och välj "Hämta bildmaterial till album"

hoppas att det fungerade

+ glöm inte att synka låtarna igen.

Senast ändrad:

16 Jul 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Hej !

Har ett problem, i iPoden så har alla mina lÅtar fått ett och samma albumcover. Nej, alla låtar är inte köpta. Är det någon som vet hur man tar bort/ändrar albumcover bakgrunden i "iPod" funktionen i iPhone. Har en iPhone 4 om det gör någon skillnad.

Tack på förhand / Adi

Knappt några alls..

Ska radera alla musikfiler och testa det du sa igen.

[EDIT] Funkar ej, förmodligen för att majoriteten av låtarna inte är köpte genom iTunes.

Senast ändrad:

17 Jul 2011
Nivå 3 · Lärling

att du har köpt dom ska inte ha någon betydelse.. Du får gå in och ändra så att låtarna inte har samma artistnamn osv.. väldigt svårt i början men sitter man med det en stund så förstår man :) sen så kan du ju även lägga till eget ''album cover'' om du tex har ett album med massa blandat :)

18 Jul 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Inga låtar har samma artistnamn och jag har inga album, bara en spellista med alla låtar. Eller vad menar du ?

3 Aug 2011
Nivå 4 · Lärling

Döp om låtarna till det riktiga låt namnet och skriv in artisten osv...

Sen kan du hämta spårnamn :) bara informationen på låten stämmer så ska det funka

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in