Min penis är stor och bra.
Vad Är Du Mest Nöjd Med Din Kropp/ditt Utseende
Jag är äntligen nöjd med min kroppsform, efter att ha gått upp i vikt till en mer normal vikt. :P
Nu ska vi bara omvandla lite fett till mer muskler!
Stör mig över att min hy har väldigt ojämn färg över hela kroppen.
Skulle jag kunna ändra på ngt, skulle jag vilja vara något längre och att näsan vart lite rakare.
Inte kul med mina utstående öron :o
Bra? Är väl rätt smal, och mycket därför har jag ganska tydliga magmuskler :rolleyes:
Ansiktet vet jag inte om. Helt okej, men kroppen behöver lite ändringar.
↗ till inläggetInte kul med mina utstående öron :o
Jag vet hur du känner, blir ibland kallad för dumbo, och några skrattade åt mig när vi hade videochat.
Men dom var snälla, att dom försökta hålla inne det :)
Nöjd med mig själv!, Mest missnöjd med hade varit lättare, de ä vänsterfoten för mig de med mitt nyaste ärr i samlingen
Mina vader är jag nog mest nöjd med.
Mina armar är jag minst nöjd med, måste träna dem... hehe
Jag har supersexigt hår.
Många kommenterar mina ögon och mitt hår. :D
Mest missnöjd är jag för att jag är så jävla blek.
↗ till inläggetBild bevis? ;)Jag har supersexigt hår.
Att jag blir brun så jävla lätt :D
Magrutorna också självklart...
↗ till inläggetHoppas du skämtade där :)Jag är äntligen nöjd med min kroppsform, efter att ha gått upp i vikt till en mer normal vikt. :P
Nu ska vi bara omvandla lite fett till mer muskler!
Stör mig över att min hy har väldigt ojämn färg över hela kroppen.
Skulle jag kunna ändra på ngt, skulle jag vilja vara något längre och att näsan vart lite rakare.
Jag är nöjd, dock lite skelögd men bryr mig inte om det, finns folk med värre problem :(
↗ till inläggetVa? Nej, ska ha mer muskler och mindre fett, men samma vikt.Hoppas du skämtade där :)
Jag är nöjd, dock lite skelögd men bryr mig inte om det, finns folk med värre problem :(
↗ till inläggetAha, trodde du mena fysiskt omvandla fett till muskler ;)Va? Nej, ska ha mer muskler och mindre fett, men samma vikt.