💬
Logga in
Fuska.se

Minecraft, Peaceful

11 svar · startad

Trådstartare #1

Ja, i Options kan man välja olika nivåer typ, Peaceful t.ex, men är Peaceful helt utan monster?

Peaceful är utan monster och om du tar falldamage så fylls hälsan på...men om du vill ha monster men vara odödlig tkr jag du ska skaffa singleplayer commands och skriva in "damage" då stängs skadan av....

14 Jul 2011

Skriv /kill för att döda alla monster inom 24 rutor ifrån dig.

Men då måste han ha singleplayer commands eller spela på en server med essentials!

Jasså, är inte så insatt, spelar alltid på min riktiga server.. Har bara testat singleplayer 30 minuter eller nått.

Tråkigt att spela själv.

jag gillar heller inte singleplayer och spelar mest multiplayer....finns det chans att man får joina din server eller?

15 Jul 2011

Den klarar tyvärr inte så många spelare.. Det laggar ganska rejält när alla mina 3 polare spelar på den :/

Ok men adda mig på skype, jag ska ha en live stream på min kompis server, var med i den du oxå linustw10 heter jag på skype!

Senast ändrad:

21 Jul 2011

Jo, vargar finns. :cry: Men det verkar som att de bara attackerar dig om du attackerar dem.

↗ till inlägget

Jo, vargar finns. :cry: Men det verkar som att de bara attackerar dig om du attackerar dem.

Och slimes.

Men de gills inte.

↗ till inlägget

Och slimes.

Men de gills inte.

Slimes spawnar inte på peacefull, men dom försvinner inte när man ändrar till peacefull.
12 Aug 2011

blev lite besviken att till och med nether var helt utan mobs även i peacefull, notch kunde ha lämnat åtminstone zombiepigmen där, de är ju passive till att börja med.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in