Ta bort...
Mobil.
↗ till inläggetNya funktioner, snabbare, mer stabil.Hej igen.
Skulle någon vilja försöka förklara skillnaden mellan Android 2.2 och 2.3?
För jag fattar inte riktigt vad skillnaden är. :P
Har för mig att det stod på någon nyhetssida att Android 2.3 har släppts för HTC Incredible s.
Stämmer detta?
Stämmer bra det. :)
Galaxy S (1), klarar alla spel och apps på market otroligt bra och är billig.
Visst men lägg till 600 och du får en optimus 2x som klarar alla spel på market nästa år också.
↗ till inläggetEller en Samsung 3d? :PVisst men lägg till 600 och du får en optimus 2x som klarar alla spel på market nästa år också.
Vill man ha det bästa så är det Galaxy S2. Vill man ha en bra mobil som kommer att klara spelen en ganska lång tid framåt är det Galaxy S eller Nexus S. Jag rekomenderar Nexus S
Galaxy S II måste vara det kraftigaste man kan komma över.
HTC desire HD fick 2.3 för någon månad sedan. Tycker den är riktigt bra men det kanske finns bättre. Sen om 4000 är din budget kanske mobilen är för dyr. Vet inte vad den kostar nu.
Sen kanske det finns nyare telefoner än den som är bättre och mer prisvärd. Har ingen koll..
↗ till inläggetDen är inte prisvärD, trodde faktiskt att priset hade rasat till cirka 3000.HTC desire HD fick 2.3 för någon månad sedan. Tycker den är riktigt bra men det kanske finns bättre. Sen om 4000 är din budget kanske mobilen är för dyr. Vet inte vad den kostar nu.
Sen kanske det finns nyare telefoner än den som är bättre och mer prisvärd. Har ingen koll..