💬
Logga in
Fuska.se

Information Om Någon Citerar

27 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #21

Ont: Jo, visst Swec-system eller vad det hette skulle vara mycket bättre, jag håller med om att lådan kan bli överfull, men vet inte om det skulle vara jobbigt att fixa en sån funktion? Att ställa in PM låter enklare, men vad vet jag, jag kan inget om hur man skapar sidor och uppdaterar dem.

Men många sidor har ju citatfunktion, inte bara Swec, så varför kan inte fuska ha det? :)

EDIT: Tog bort lite onödiga grejer.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Ont: Jo, visst Swec-system eller vad det hette skulle vara mycket bättre, jag håller med om att lådan kan bli överfull, men vet inte om det skulle vara jobbigt att fixa en sån funktion? Att ställa in PM låter enklare, men vad vet jag, jag kan inget om hur man skapar sidor och uppdaterar dem.

Men många sidor har ju citatfunktion, inte bara Swec, så varför kan inte fuska ha det? :)

EDIT: Tog bort lite onödiga grejer.

För att ingen citerar här.
↗ till inlägget

För att ingen citerar här.

Du citerade just, och väldigt många andra gör det.

Jag gör det av vana, och flera andra skulle säkert börja med det om det fanns en anledning.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Du citerade just, och väldigt många andra gör det.

Jag gör det av vana, och flera andra skulle säkert börja med det om det fanns en anledning.

nvm, jag failade. Trodde det var en annan funktion.
↗ till inlägget

nvm, jag failade. Trodde det var en annan funktion.

Hur är det ens möjligt?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Hur är det ens möjligt?

Blandade ihop den med
11 Sep 2011
Nivå 6 · Fuskare

Bumpar.

Istället för PM, tycker jag att det ska finnas någonting som ger besked om när någon har citerat en, skrivit i ens gästbok eller nämnt en vid namn i en post. Det skulle kunna stå som notifiering bredvid där man informeras om nya meddelanden.

13 Sep 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #28

Japp, det tycker jag egentligen också, men eftersom det kanske är svårt för admin att fixa så skulle han inte orka... så jag tyckte att PM lät bättre.

Men troligtvis kommer inte admin göra något ändå, eftersom han inte verkar ha lagt märke till tråden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in