↗ till inläggetTa't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är.Men fattar dy trögt?
När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?
1b... Ughhh
↗ till inläggetJag sa ju till honom om hur mycket det var och då trodde jag att det var bra med det och vi kunde fortsätta diskutera ämnet i stället för att Prata om biljoner och billions, men det verkade som om han inte fattade det ändåTa't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är.
Men nu är det bäst att vi slutar gå off topic innan Draghon kommer och låser
Och varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry:
Anklaga inte henne för det!
↗ till inläggetFör att hon är detOch varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry:
Anklaga inte henne för det!
↗ till inläggetFör att hon gör sitt jobb :POch varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry:
Jag körde gambling i Win All Day med dice ett tag sedan.. Började med 13mil bank och spelade på 1 dag mej upp till ca. 150mil. Efter 2 dagar hade jag 1.2bil men orkade inte mera spela rs så körde all in 1.2 bil och förlorade :]
såå.. OnT: All in på gambling ! XD
↗ till inläggetJag körde gambling i Win All Day med dice ett tag sedan.. Började med 13mil bank och spelade på 1 dag mej upp till ca. 150mil. Efter 2 dagar hade jag 1.2bil men orkade inte mera spela rs så körde all in 1.2 bil och förlorade :]
såå.. OnT: All in på gambling ! XD
låter väldigt troligt