Hej, om det är någon som har ett bra piston hus med piston dörr och sånt så vill jag gärna kolla på huset så skicka hit IP'n :)
;-)
Hej, om det är någon som har ett bra piston hus med piston dörr och sånt så vill jag gärna kolla på huset så skicka hit IP'n :)
;-)
Försöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen.
↗ till inläggetFörsöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen.
Okej, tack :) Vill bara ha tips och kan se hur det går till och sånt :)
↗ till inläggetOkej, tack :) Vill bara ha tips och kan se hur det går till och sånt :)
Sorry för dubbel post men jag menade typ tips på hur man kan göra och sånt ... men japp :D
↗ till inläggetFörsöker slänga ihop nått så skickar jag världen till dig så kan du kopiera den sen.
Du glömmer väl nt nu? ;)
↗ till inläggetvad?Du glömmer väl nt nu? ;)
↗ till inläggetHar inte haft tid, kan inte garantera att jag gör nått. Har precis börjat på högskola så jag har fullt schema i stort sätt från 08:00 till 22:00 varje dag i en månad. =/Du glömmer väl nt nu? ;)
↗ till inläggetHar inte haft tid, kan inte garantera att jag gör nått. Har precis börjat på högskola så jag har fullt schema i stort sätt från 08:00 till 22:00 varje dag i en månad. =/
Oj... Okej ''/
pistons är ju busenkla att göra, och varför letar du efter just en "piston"server? gå med i en server och gör ett hus med massa pistons istället och spara massa tid.
↗ till inläggetpistons är ju busenkla att göra, och varför letar du efter just en "piston"server? gå med i en server och gör ett hus med massa pistons istället och spara massa tid.
Jag ska bara se hur det går till, har inte riktigt fattat hur man gör...
↗ till inläggethttp://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuitsJag ska bara se hur det går till, har inte riktigt fattat hur man gör...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in