Vad är det där med bullens varmkorv, jag har ingen aning om vad det är och jag bryr mig inte.
Och du har väl ett liv om du läser bloggar, det är ju ett roligt tidfördriv, Pussy.
Men... jag har mitt egna liv att ta hand om, inget ont om bloggarna :)
Vad är det där med bullens varmkorv, jag har ingen aning om vad det är och jag bryr mig inte.
Och du har väl ett liv om du läser bloggar, det är ju ett roligt tidfördriv, Pussy.
↗ till inläggetVänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!?Vad är det där med bullens varmkorv, jag har ingen aning om vad det är och jag bryr mig inte.
Vänta nu, vet du inte vad Bullens varmkorv är ?
Varför vet du inte vad Bullens Pilsnerkorv är?
↗ till inläggetVänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!?
Killen heter "Pussycat".
VET DU INTE VAD BULLENS PILSNERKORV ÄR?
↗ till inläggetVänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!?
Du vet att det finns en kille som heter Whore här på fuska, tycker du att jag är taskig om jag kallar honom för Whore?
↗ till inläggetJaha.Killen heter "Pussycat".
↗ till inläggetNej... suck.VET DU INTE VAD BULLENS PILSNERKORV ÄR?
Ska komma med en seriösare fråga.
Gillar du grillkorv?
Ja! Det är väl klart att jag tycker? Vad skulle du säga om jag kallade dig för hora och fitta?
Sedan, att du inte vet vad Bullens Pilsnerkorv är, är ju bara förjävligt ;/ Du har missat en av världens bästa smakupplevelser!
Fråga:
Varför har du inte smakat Bullens Pilsnerkorv?
Fråga 2:
Grillar du grillkorv?
Säg mig, varför går du inte och köper dig en burk pilsnerkorv i detta nu?
Är du feminist?
Är du sugen på att prova på Bullens Pilsnerkorv?
ser ut som många verkar gilla korv här men on topic om du inte gillar korv vad är din favoriträtt?
Vad tycker du om korv i övrigt?
Bratwürst eller Knackwürst?
Vad tycker du om korv? ;|
Jag är inte bara besviken på dig Layton, jag är också ledsen för att du inte vet vad Bullens pilsnerkorv är. :(
Jag tycker du måste gå och köpa en Bullens pilsnerkorv burk åt dig själv. Ät och njut! [:
Tycker du mer om hundar än katter?
Är det bara jag som ställer seriösa frågor här? Layton, har du en laptop eller en stationär dator??
Layton! En till fråga!
Har du en stationär eller en stationär laptop?
↗ till inläggetJag ställer också seriösa frågor. :(Är det bara jag som ställer seriösa frågor här? Layton, har du en laptop eller en stationär dator??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in