💬
Logga in
Fuska.se

Mw3

36 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ja, jag subbar till Tejb. Det jag reagerade på är att MW3 ser ungefär (exakt) likadant ut som MW2, varför gör de såhär ? o;

Är det någonting som är nytt överhuvudtaget ? För jag ser inga stora förändringar.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sämst. :(

Men jag är faktiskt inte förvånad.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker det ser rätt bra ut faktiskt. även om grafiken och sånt ser lite ut som mw2 finns det ju stora skillnader , som vapen t.e.x och perks. kolla den här videon

http://www.youtube.com/user/CALLOFDUTY#p/c/5E391C8B6957A5E8

:D

Nivå 5 · Fuskare ImbazFührer

CoD har i princip varit helt värdelöst sedan Modern warfare 1.

Med tanke på att man inte har bytt spelmotor, utan bara finputsat grafik sedan dess heller.

CoD börjar kännas som FIFA, ett nytt spel varje år går bara inte.

Nivå 7 · Fuskare

Ser ju mer ut som ett uppgraderat MW2, vilket jag gillar starkt. Är ju mest bara nya banor, perks, killstreak, vapen osv. Har haft ett stort antal roliga timmar med MW2.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Med tanke på att man inte har bytt spelmotor, utan bara finputsat grafik sedan dess heller.

fast i fifa, och nhl som också släpps varje år, har dom ju uppgraderingar, eller fler spel möjligheter.

det märker även jag som inte är insatt i dom spelen.

Dom kommer säkert ha fler saker med i MW3 än MW2, bara det att dom inte riktigt har visat det, utan att när man köper spelet så ser man det.

Och jag har sett en video, där dom visar jätte många nya grejer

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ser bra ut imo, bara att hoppas att storyn i singleplayer blir lika episk som i mw2

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Ser bra ut imo, bara att hoppas att storyn i singleplayer blir lika episk som i mw2

Vore ett +.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Håller med dig helt och hållet. gillar inte alls att dom gjort MW3 likadant som MW2, graphics aint changed shit. Om mw3 nu ska bli ett av de bästa fps spelen så måste mw3 slå ut det BF3 har och jag menar nästan i princip allt... < Min egen åsikt.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

bara att hoppas att storyn i singleplayer blir lika episk som i mw2

Agree, bara att BF3 kommer äga MW3 i Multiplayer.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tycker Battlefield är betydligt bättre än CoD.

CoD har bättre grafik, imo, men jag tycker det är emr realistiskt att spela BF, då det är väldigt strategiskt.

i Cod kan en person vinna en match ensam,beroende på spelläge, medans i BF behöver man sina teamates.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

CoD har bättre grafik, imo, men jag tycker det är emr realistiskt att spela BF, då det är väldigt strategiskt.

i Cod kan en person vinna en match ensam,beroende på spelläge, medans i BF behöver man sina teamates.

Vänta nu, tycker du att MW3 har bättre grafik än BF3?
Nivå 5 · Fuskare

Alla fanboytards kan ju ta och dra sig ur tråden.

Visst vissa gillar CoD mer än BF och andra tvärt om, och har dessutom svårt att fatta att man får tycka det ena är bättre än det andra, men det är inte det tråden handlar om. Vi var ju här för att snacka om mw3 faktiskt kommer att ha ändrat på sig ifrån mw2.

OnT: Har lite blandade känslor om hur de hanterat multiplayern. Å ena sidan så ser det jag sett ut precis som mw2, men det kan vara bra så länge de fixar balansen med perksen, killstreaksen och vapenskadan. Men man vill ju alltid ha nått nytt också, annars kommer det ju bara kännas som om de slängt in lite nya banor och putsat lite på vapnen.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

You said it men.. aldrig i livet att CoD har bättre grafik än BF3, fysatan heller...
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tar efter vad jag har upplevt när jag spelat, plus att jag har aldrig sett några gameplays på BF3.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Förvisso, beror på vad man är ute efter, gillar man stora slagsfält fulla med spelare så är BF3 way to go absolut. Dock föredrar jag close quarters "Arena"-action med mindre folk och där tror jag COD kommer plocka BF3, men det återstår att se.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Ser ut som ett bortglömt MW1.5 :/ Lär köpa Mw3 och BF3, MW3 för spec ops samt sp och BF3 för. Ja, allt helt enkelt. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

You said it men.. aldrig i livet att CoD har bättre grafik än BF3, fysatan heller...

att du jämför en hel serie med ett spel som inte ens har kommit ut är...ja, dumt.

Jämförde du med BFBC2 så, ok, men så kan du också tänka på att cod-spelen är relativt gamla, och att man kan ha finputsat på grafiken i BF3, men i cod så kanske det inte är det man satsar på när man snart släpper ett nytt spel.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

att du jämför en hel serie med ett spel som inte ens har kommit ut är...ja, dumt.

Jämförde du med BFBC2 så, ok, men så kan du också tänka på att cod-spelen är relativt gamla, och att man kan ha finputsat på grafiken i BF3, men i cod så kanske det inte är det man satsar på när man snart släpper ett nytt spel.

Mm dumt att jämnföra grafiken på BF3 med MW3 för du vet det finns fortfarande inte några klipp där man ser hur dom improviserat grafiken och själva spelet nänä
Nivå 10 · Veteranfuskare

citera var jag jämförde grafiken mellan BF3 och MW3

Jag skrev att man knappt kan jämföra relativt gamla spel, men ett spel som inte ens har kommit ut, när dom inte ens är av samma tillverkare, eller serie

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in