↗ till inläggetPlommon?Nej
Denna frukt finns både stora och små, och när den är oval så heter den som en annan frukt, men det är fortfarande samma frukt.
Ett Skepp Kommer Lastat Med...
inte riktigt, men det är en del av svaret.
plommon-"frukten"
↗ till inläggetSviskon?inte riktigt, men det är en del av svaret.
plommon-"frukten"
Eller Katrinplommon Gissar på båda
Nej, plommon är den första, den ser ut som plommon ibland (inte alltid eller som man oftast tänker på)
Den är röd, rund, men kan även vara lite ovalformad, och man kan ha den till matlagning.
↗ till inläggetkörsbärs plommon?Nej, plommon är den första, den ser ut som plommon ibland (inte alltid eller som man oftast tänker på)
Den är röd, rund, men kan även vara lite ovalformad, och man kan ha den till matlagning.
nej
obs: plommon behöver inte vara med, det är bara när den ser ut på ett visst sätt.
↗ till inläggetTomat? Eller paprikanej
obs: plommon behöver inte vara med, det är bara när den ser ut på ett visst sätt.
↗ till inläggetYES :D ÄntligenDÄR SATT DEN!!!
okej min tur.
Ett Skepp kommer lastat Med nånting man kan åka i
bil?
Ändrade kolla högst upp
↗ till inläggetNej Fel Ledtråd Man kanske inte tänker på det så ofta men det jag söker kan man gå ut på nätet och beställa biljetter till sen är det bara att gå dit och åka dit man nu ska.bil?
Flygplan?
↗ till inläggetFlygplan?
Fel ännu en ledtråd Det jag tänker på drivs på flera sammankopplade, till en farkost som kan framföras på en järnväg.
Nu borde det inte vara så svårt att lista ut :rolleyes:
Ett skepp kommer lastat med tåg?
↗ till inläggetRätt Din turEtt skepp kommer lastat med tåg?