↗ till inläggetJadå :3
Nu blir nog kaktuskun glad... :3
Ditt Skrivbord!
↗ till inläggetSå mycket ram det tar :/Hade tråkigt igår så höll på och pillade lite, till slut såg det ut såhär!
↗ till inläggetDu har inte tänkt på att han kanske har mycket saker uppe i bakgrunden, och att dedär kanske bara tar typ några MB?Så mycket ram det tar :/
↗ till inläggetInte denna gången. Men de flesta bilder jag sett här som innehåller saker på skrivbordet som windows från början inte stödjer ser jag använda så mycket ram. Därav påpekade jag det nu.Du har inte tänkt på att han kanske har mycket saker uppe i bakgrunden, och att dedär kanske bara tar typ några MB?
↗ till inläggetfirefox = 304 456 KInte denna gången. Men de flesta bilder jag sett här som innehåller saker på skrivbordet som windows från början inte stödjer ser jag använda så mycket ram. Därav påpekade jag det nu.
minecraft server = 295 584 K
Skype = 201 612 K
msn = 62 744 K
Rainmeter = 16 064 K
RocketDock = 7880 K
Tog lite exempel, för att visa att dom nästan inte tar någe ram alls (Dessa siffor är tagna rakt från min taskmanager)
Då är det alltså alla andra program som är dåliga. Inte rainmeter eller rocketdock.
↗ till inläggetHur installerar man?Simple Rain allihopa, han har nämligen fått dom av mig :P
Så här ser det bara ut:
↗ till inläggetRainmeter menyn -> Skins -> Simple_Rain
↗ till inläggetVad är det för skin(s)?Hade tråkigt igår så höll på och pillade lite, till slut såg det ut såhär!
*bild*
EDIT: Whatever, hittade...
↗ till inläggetSkicka bild? ;| :wub:
↗ till inläggethttp://www.celebs101.com/wallpapers/Jennif...Ellison__24.jpgSkicka bild? ;| :wub:
Spelbart minecraft som bakgrundsbild :) Linux ftw.
edit: Glömde visa min taskbar, gör det nästa gång.
Skyrim på fredag så då var man ju tvungen att skaffa Windows 7 för att inte ta några risker..
↗ till inläggetNice det där gillar jag starkt! :DSpelbart minecraft som bakgrundsbild :) Linux ftw.