Japp.
Tänkte att eftersom jag är ny och allt, att folk kanske hade lite roliga frågor att ställa osv. Därför skapade jag denna tråden. Ifall den bryter mot några regler, är det endast att ta bort den.
Så kör på.
Japp.
Tänkte att eftersom jag är ny och allt, att folk kanske hade lite roliga frågor att ställa osv. Därför skapade jag denna tråden. Ifall den bryter mot några regler, är det endast att ta bort den.
Så kör på.
Är du rasist?
Är detta ett konto du gjort efter att du har blivit bannad?
Edit: ställer samma fråga som Kaktuskun
Nej, jag föredrar att kalla mig realist.
Proccito: "Tänkte att eftersom jag är ny och allt".
↗ till inläggetNej, jag föredrar att kalla mig realist.
Proccito: "Tänkte att eftersom jag är ny och allt".
Hur kan jag vara säker på att du verkligen är ny utan att du bara skriver det?
↗ till inläggetDu får anse vad du vill, jag skiter i vilket.Hur kan jag vara säker på att du verkligen är ny utan att du bara skriver det?
Gillar du p12or som jag?
Få beröm av läraren, bra betyg, ingen ''haxxer pr000 no0b l33t
Är du glad över ditt liv?
↗ till inläggetNej, om jag hade fått bestämma hade det varit nackskott på hela bunten.Gillar du p12or som jag?
Skämt åsido. Beror på hur ni beter er. Om du går runt och är halvt efterbliven, kommer jag inte gilla dig nej.
Kaktuskun: Skulle jag väl kunna säga. Dock mår man skit ibland, men det gör väl alla mer eller mindre.
↗ till inläggetNej, om jag hade fått bestämma hade det varit nackskott på hela bunten.
Skämt åsido. Beror på hur ni beter er. Om du går runt och är halvt efterbliven, kommer jag inte gilla dig nej.
Kaktuskun: Skulle jag väl kunna säga. Dock mår man skit ibland, men det gör väl alla mer eller mindre.
Ok, nejmen.. jag asså.. är ... aaa.. mmh.. jag är inte efter.. mm bliven..
↗ till inläggetNu hamnade du nyss på min lista på idioter.Ok, nejmen.. jag asså.. är ... aaa.. mmh.. jag är inte efter.. mm bliven..
↗ till inläggetNu hamnade du nyss på min lista på idioter.
Visste du att du redan är på min?
↗ till inläggetNej, det visste jag faktiskt inte. Men jag vill tacka för denna otroligt nödvändiga information.Visste du att du redan är på min?
↗ till inläggetNu hamnade du nyss på min lista på idioter.
Vad krävs det för att komma undan från din lista?
↗ till inläggetBevisa att du faktiskt är intressant att diskutera med.Vad krävs det för att komma undan från din lista?
När du säger att du är realist, hur menar du då?
Menar att många rasister bara brukar kalla sig realister för att folk ska tycka bättre om dem.
↗ till inläggetNär du säger att du är realist, hur menar du då?
Menar att många rasister bara brukar kalla sig realister för att folk ska tycka bättre om dem.
Att jag förstår det problem vi har med invandringen. Jag är absolut ingen rasist, för jag har inget emot de invandrare som kommer hit för att leva fredligt, söka ett jobb och göra bra ifrån sig helt enkelt. Men de, som endast är här för att orsaka bråk, kan dra åt helvete.
Så, nu har ni fått min syn på invandring. SD 2014.
Tycker faktist likadant som Charlie, dem som kommer är bråkiga borde väl.. njaa inte utvisas men man kan säga att dem är ovälkommna...
↗ till inläggetFrågade du något? Nej, skriv då inte. Tratt.Tycker faktist likadant som Charlie, dem som kommer är bråkiga borde väl.. njaa inte utvisas men man kan säga att dem är ovälkommna...
Hur kom du att stöta ihop med denieru, och var det han som gav dig tips om att göra den här tråden för att få se mig posta i den?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in