Jaha, jag förstår precis! Du menar varenda svensk som gör något olagligt. Bråkar, och så vidare är hobby blattar?
Okej. Men nazister, de som slår ner folk utan anledning. Är de hobby blattar?
Jaha, jag förstår precis! Du menar varenda svensk som gör något olagligt. Bråkar, och så vidare är hobby blattar?
↗ till inläggetExakt!Jaha, jag förstår precis! Du menar varenda svensk som gör något olagligt. Bråkar, och så vidare är hobby blattar?
Nej, det är de absolut inte. De är coola personer som försöker göra en bra sak för samhället.
Skämt åsido. Jag tycker absolut inte att det är okej med nazister, och att man borde skjuta ett nackskott på dem. Hobbyblattar är inte de enda svenskarna som gör brott, nej. Men de står för det mesta av det. Enligt min mening.
↗ till inläggetKan väl stanna i landet de föddes i? Det är inte så att jag bryr mig.
Men du kanske vill att vi ska ta 150k invandrare per år, tills svenskar blir i miniriotet?
"Hej, jag bor i ett land i mellanöstern, här är massa inbördeskrig och korruption, jag och mina 7 syskon lever ganska kasst här i vår gränd, men jag har hört att såna som vi står för majoriteten av de brott som sker i Sverige, så dit kan vi ju inte åka! Det vore ju respektlöst. Jag är ju trots allt född här i denna rännsten, så det är nog här jag hör hemma."
Skulle du resonera så?
↗ till inläggetDu kan inte tycka att någonting är ett faktum.Men de står för det mesta av det. Enligt min mening.
Många flyr till Sverige ju bara för att det är krig i deras land, kanske därför dem flesta invandrare kommer till Sverige.
↗ till inläggetJag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist."Hej, jag bor i ett land i mellanöstern, här är massa inbördeskrig och korruption, jag och mina 7 syskon lever ganska kasst här i vår gränd, men jag har hört att såna som vi står för majoriteten av de brott som sker i Sverige, så dit kan vi ju inte åka! Det vore ju respektlöst. Jag är ju trots allt född här i denna rännsten, så det är nog här jag hör hemma."
Skulle du resonera så?
SD 2014.
OpeningTitles: Finns otroligt många andra länder att åka till. Danmark t.ex.
↗ till inläggetJag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.
SD 2014.
jag har aldrig blivit kallad för rasist, svennehora eller något som invandrare kallar och svenskar.
↗ till inlägget[...] och att man borde skjuta ett nackskott i nacken på dem.
:D
↗ till inläggetGör du inte det?Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora.
Gör vad fan du vill. Du kan ställa dig ute på torget och sjunga "Du gamla, du fria" om du så önskar. Hur mycket du än skulle vilja det så är det ingen som kommer kalla dig rasist.Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.
Döp om tråden till "Jag gillar SD, gör du?" istället.
OnT: Vad tycker du om julmust?
↗ till inläggetDet är för att du inte bor i Malmö. Jag blir kallad sådant nästintill dagligen.jag har aldrig blivit kallad för rasist, svennehora eller något som invandrare kallar och svenskar.
Så, jag tänker faktiskt sluta svara på frågar som har med invandring att göra nu.
Juicelol: Välkommen ner till Malmö.
Whore: Läs ovan.
Nomatic: Julmust är fett najs.
↗ till inläggetHur många gånger har du kallats för "svennehora" när du gått runt på stan?Jag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.
SD 2014.
Tror du inte att kopplingen Sverige<--->Rasism snarare beror på att rasister använder svenska flaggan som symbol, än att invandrare kommer hit?
Det mesta jag hört av flyktingar om Sverige är positivt.
Sverigeflaggan är lite som svastikan (fast mildare, än så länge). En som älskar Sverige och går runt med flagga skulle därför kunna liknas vid en hindu som visar upp svastikan - det är rasisternas respektive nazisternas fel att det tolkas fel; inte judarnas respektive invandrarnas.
Förresten, läs på lite om Danmarks invandringspolitik.
↗ till inläggetDet är för att du inte bor i Malmö. Jag blir kallad sådant nästintill dagligen.
Så, jag tänker faktiskt sluta svara på frågar som har med invandring att göra nu.
Juicelol: Välkommen ner till Malmö.
Whore: Läs ovan.
Nomatic: Julmust är fett najs.
hur vet du att jag inte bor i Malmö?
Isåfall hade du känt igen dig, vilket du tydligen inte gör.
↗ till inläggetFör du bor uppe i Norrland just nu där invandrartätheten är extremt låg, att du bor i Norrland har du sagt bra många gånger.hur vet du att jag inte bor i Malmö?
Kan inte alla bara återgå till trådens ämne?
Ett sista ord om invandringen bara. Jag ställer det som en fråga, bryr mig inte om du svarar.
Tror du inte att det vore bättre att bygga fler bostäder och "placera" (har glömt bort vad det heter) flyktingar mer utspritt över landet, än att neka asyl för att det växer fram ghetton i Malmö?
OnT: Vad har du att säga om din musiksmak?
Du vinner "Cool story, bro"-award of the year.
Idioter blir man aldrig av med oavsett hur mycket eller lite invandrare ett land tar in.
Vem är din favorit-Beatle?
Jo, det tycker jag. Det är en bra lösning.
Jag lyssnar väldigt mycket på nu-metal och thrashmetal. Några favoritband är Hollywood Undead, Slipknot och Lamb of god. Men jag kan lyssna på allting i princip.
Whore: Kan faktiskt inte någon medlem i The Beatles, så tyvärr kan jag ej svara på den frågan.
Baserat på dessa bilder, vem är din favorit-Beatle?
John Lennon
Paul McCartney
George Harrison
Ringo Starr
John Lennon, absolut. Solglasögon och pengar kan aldrig gå fel.
Vad tycker du om hacking och cracking?
Ska man tolka din avatar som att du inte vill leva om du inte får en bra början på livet?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in