Jag är inte "brony" eller furry, men unicorns är badass.
↗ till inläggetkan du länka var du ladade ner de skinsen och rainmeternFixat Intense dator (formaterat om, fixat hans chassi etc) så kan väl slänga upp en bild på vad jag gjort med hans desktop :P
↗ till inläggetIngen aning tyvärr, hittade dom på min externa hårddisk :Pkan du länka var du ladade ner de skinsen och rainmetern
↗ till inläggetIngen aning tyvärr, hittade dom på min externa hårddisk :P
ok, måste leta lite :)
↗ till inläggetError (403)
It seems you don't belong here! You should probably try logging in?
↗ till inläggetError (403)
It seems you don't belong here! You should probably try logging in?
↗ till inläggetNice, tycker dock det är för mycket färger, men kanske bara är jag x)
EDIT:
Mitt egna skrivbord dårå, orkar inte installera Rainmeter eftersom Windows strular så utahelvete hela tiden att jag troligen kommer formatera om skiten snart igen, så får duga som det är.
↗ till inläggetVad heter menyn du har uppe i vänstra hörnet?
Och är det skönt med 2 stycken skärmar? Att spela på osv.. ?
Undrar bara..
För om jag skulle haft 2 stycken som jag hade förut så skulle jag spelat på en skärm och haft någon annat på den andra :P
↗ till inläggetTrodde dom flesta visste att menyn är RocketDock... :PVad heter menyn du har uppe i vänstra hörnet?
Och är det skönt med 2 stycken skärmar? Att spela på osv.. ?
Undrar bara..
För om jag skulle haft 2 stycken som jag hade förut så skulle jag spelat på en skärm och haft någon annat på den andra :P
Angående skärmarna är det mycket nice att spela med dom.
Spel på ena skärmen, chatter, musik spelare etc på andra skärmen.
↗ till inläggetOkej, har använt RocketDock ett antal gånger men då såg det ut så här :PTrodde dom flesta visste att menyn är RocketDock... :P
Angående skärmarna är det mycket nice att spela med dom.
Spel på ena skärmen, chatter, musik spelare etc på andra skärmen.
↗ till inläggetOkej, har använt RocketDock ett antal gånger men då såg det ut så här :P
man kan ladda ner olika skins till den. så ser det olika ut.
↗ till inläggetVarför vista? :c
OnTopic:
Andra skärmen står en timmes bilresa härifrån, så använder bara en atm :P
↗ till inläggetFör att det var det vi hade hemma :c, men ska skaffa windows 7 så fort jag orkar skaffa det.Varför vista? :c
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in