Joina min server!
det är en med hamachi.
Och klaga inte på att du ska vara mer mogen och ha mer erfarehet, jag gör servrar om jag vill och ni får gå in om ni vill men skriv inte att jag måste ha mer erfarenhet.
Ipn: 5.5.133.54
Joina min server!
det är en med hamachi.
Och klaga inte på att du ska vara mer mogen och ha mer erfarehet, jag gör servrar om jag vill och ni får gå in om ni vill men skriv inte att jag måste ha mer erfarenhet.
Ipn: 5.5.133.54
↗ till inläggetVildawille Du måste ha mer erfarenhet.
Säg det bara, det kommer inte vara många som vill köra på din server om den har Hamachi..
↗ till inläggetVarför är det många som kör på smides server som är med hamachi då????Säg det bara, det kommer inte vara många som vill köra på din server om den har Hamachi..
↗ till inläggetKänner inte till den. Hamachi skapar som sagt onödigt jobb för klienten och jag känner inte till någon populär server som använder det.Varför är det många som kör på smides server som är med hamachi då????
↗ till inläggetEhm.. jag har INTE en hamachiserver :> och det har jue jag förklarat för dig i skype ett par gånger :)Varför är det många som kör på smides server som är med hamachi då????
MvH Smidefix
Aha, jag trodde du sa att du HADE med hamachi :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in