↗ till inläggetFör en n00b som mig, ja :<För det är ju så svårt att kontra :rolleyes:
Har väl hänt någon gång att man slagit i bordet så att någon assiett eller liknande har ramlat ner och krossats.
Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?
Nyss en PS2 Kontroll.
↗ till inläggetDe klarar inte jag ;( Slog ned min taklampa ,kasta stolen i golvet så det vart ett hack i golvet <_<Har försökt att inte göra sönder saker :D Om jag blir arg, då pustar jag bara ut. Känner mig trött efteråt. lol
---------------------
Man borde skratta åt alla och säga "u mad" när de är som argast!
R.I.P Siberia V2 :(
Gick inge vidare i APB Reloaded, och efter att jag försökt göra nåt åt det i ~10 minuter fick de fan vara nog.
Ångrar mig så förjävigt mycket :cry:
EDIT: Kanske inte framgår någe vidare men jag slängde iväg headsetet och kontakten satt kvar i stereon även efter att jag kastat iväg headsetet.
Min Scroll på min Razer Naga funkar inte för jag slog te musen hårt som fan när jag spelade Alan Wake.
Hmm.. Tog nästan isönder mitt kylskåp då jag kom utflygandes från rummet arg som fan och slängde igen dörren till kylen när jag skulle stänga den, vilket som resulterade i att dörren gick av..
Får man fråga vad du spelade?
↗ till inläggetMy little pony - Friendship Gardens.Får man fråga vad du spelade?
Spelet hängde sig, vilket som resulterade i att spelet ej sparades, vilket resulterade i att en del najsiga föremål försvann..