💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?

207 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Haha, får ha tålamod , Jag rekommenderar: fighting spel , lite äldre mario spelen , en del racing spel , skjut spel , eller när datorn är riktigt seg då får tangent bordet en riktig smäll.

Det gäller bara att ha tålamod. >:D (De har jag inte haft) Hehe...

↗ till inlägget

Jo, klart folk tror på mig?.. Varför skulle dem inte tro på mig?

wii golfklubban är av plast (om det är den du menade) då borde det bli knappt en repa i lacken.

↗ till inlägget
Nu var det farsans Volvo V40 som fick stryk, kastade ut golvklubban ur fönstret när jag spelade Wii..
Nivå 2 · Novis

Nimrood: Jag kastade ut farsans äkta golvklubba.. Den stog liksom bredvid och ville ha något tungt så jag kunde få ut min ilska.

Pajade nyss ett usb-minne, slog i bordet så flög det upp och hamnade i mitt glas med vatten..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Pajade nyss ett usb-minne, slog i bordet så flög det upp och hamnade i mitt glas med vatten..

De ska man tro på att det hamnade i glaset`? ;)

Man ger väll sig inte på en bil som kostar så mycket att laga + glas rutan.

Det skulle vara mer trovärdigt om du hade sönder Kontrollen, Tavla på väggen eller något som inte är långt ifrån...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

De ska man tro på att det hamnade i glaset`? ;)

Man ger väll sig inte på en bil som kostar så mycket att laga + glas rutan.

Det skulle vara mer trovärdigt om du hade sönder Kontrollen, Tavla på väggen eller något som inte är långt ifrån...

Var ju inte meningen att träffa bilen.. Kastade ut klubben genom fönstret och under stod bilen.

Nej, för egentligen skulle det inte skada något, men nu stod ju bilen där..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Var ju inte meningen att träffa bilen.. Kastade ut klubben genom fönstret och under stod bilen.

Nej, för egentligen skulle det inte skada något, men nu stod ju bilen där..

Haha okej.. Men är det inte lite damp att slänga ut en Golfklubba genom fönstret ( Skulle se ut utifrån )

Kunde gå någon oskyldig på vägen och få en Golfklubba i skallen , inte så bekvämt.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Haha okej.. Men är det inte lite damp att slänga ut en Golfklubba genom fönstret ( Skulle se ut utifrån )

Kunde gå någon oskyldig på vägen och få en Golfklubba i skallen , inte så bekvämt.

Ja, men när jag är sur tänker jag inte så mycket, dessvärre.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, men när jag är sur tänker jag inte så mycket, dessvärre.

Samma här höll på att slå av mitt skrivbord i förrgår Spelade super mario :D

Kan säga till att om något sitter och skrattar åt mig när jag spelar och förlorar eller dör. då kan det gå hett till!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Varför ljuger du så för Charlielol?
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Nimrood: Jag kastade ut farsans äkta golvklubba...

Förklara mer, vad är en golvklubba?

OnT: En gång blev jag så arg att jag bröt ett potatischips i två delar.

EDIT: @Nomatic: För att han är ett sorgligt troll?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

En gång blev jag så arg att jag bröt ett potatischips i två delar.

Det har hänt mig också. Men jag gick längre än så; hela påsen blev offer för min farsas golvklubba. Har utegångsförbud i 5 år till.
Nivå 7 · Fuskare
I somras vart jag så arg att jag sköt och sprängde ihjäl massa människor, sitter i häktet just nu för det, kommer säkert få utgångsförbud hela livet. Jag är en tempelriddare.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag är en tempelriddare.

Jag är två.

OnT: Har faktiskt rivit sönder gamla A4-papper som varit nära till hands, ibland.

Nivå 6 · Fuskare

Kastade ut min faders golvklubba och den hamnade på en sällsynt hamsterart och nu har jag utegångsförbus i två livstider. :angry:

Nivå 2 · Novis

Har aldrig tagit sönder något. Men brukar dampa loss med musen mot bordet.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nimrood: Jag kastade ut farsans äkta golvklubba.. Den stog liksom bredvid och ville ha något tungt så jag kunde få ut min ilska.

Det spoilade/svarta kan anses stötande, markera på egen risk

Men snälla, en gång när jag spelade Tetris, så kom ett monster som jag skulle skjuta.

Blev så arg när jag inte lyckades döda honom så jag stack till Irak, fick 5 års träning i terrorism, kapade två plan, kopplade dom till min iPad och körde in dom båda i World Trade Center. :o

Fick utegångsförbud samt

sexförbud

i 200år.

Tyckte det var jävligt fel av mina föräldrar :angry:

Brukar annars dampa lite på musen när den inte gör som jag säger...

Går, som tur är, inte sönder, men engång satt högermusknapp fast :/

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Det roliga är att vissa av er går över gränsen totalt, som Proccito. Många personer dog i de fallen som ni nämner, och ni skämtar om det.

Tog nyss isönder tv fjärrkontrollen.. Slängde den i väggen efter ett rageanfall på Minecraft, jävla creepers.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag blev så arg när Minecraft krascha nyss att jag bröt min golvklubba i bitar, som tur var var den inte min äkta golvklubba.

Nivå 7 · Fuskare
Vart så arg en gång att jag åkte bakåt i tiden och släppte två atombomber i Japan, så arg var jag!
Nivå 6 · Fuskare

Tog nyss sönder min oäkta golvklubba som kostade -3000 riksdaler. Satt och spelade habbo hotel och blev hardscopad av värsta camper n00b3n och då blev jag riktigt sur och bröt sönder den.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vart så arg en gång att jag åkte bakåt i tiden och släppte två atombomber i Japan, så arg var jag!

:(

Jag blir arg nog att ha sönder något när jag ser folk skriva "isönder"...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in