↗ till inläggetDet har inget med moget att göra, det är ilskan man får. Alla kan bli arga på saker som går inte rätt för dom.Moget att förstöra sin dator. :)
↗ till inläggetDet har inget med moget att göra, det är ilskan man får. Alla kan bli arga på saker som går inte rätt för dom.Moget att förstöra sin dator. :)
↗ till inläggetKlart man kan bli arg, man kanske inte tar sönder sin dator för det.Det har inget med moget att göra, det är ilskan man får. Alla kan bli arga på saker som går inte rätt för dom.
↗ till inläggetJa.
Vad har ni pajjat när ni har varit arga när ni har lirat.
Min dator är ju så sjukt sämst, så den hänger sig hela tiden.
Nyss så blev det ännu värre, den låter som en jävla traktor, sjukt seg, hänger sig.
Så jag tog och slog sjukt hårt rakt ner i tangentbordet.
Då knäcktes dem 2 grejerna som höll uppe tangentbordet.
Dock så funkar fortfarande tangenterna! :D
Gjorde exakt samma sak på mitt tangentbord när mamma kom och dryga, hon ska krama och pussa mig o nypa mig för att dryga. Jag satt och spelade då, jag dog pågrund av henne fick damp och slog jävligt hårt i tangentbordet ena saken som håller i tangentbordet gick av :)
Men tangentbordet fungerar fin fint.
10 taä telefoner, och en ostmacka som åkte ner i golvet...
Oftast är det tangentbordet eller datormusen som får schmaka lite smisk, men aldrig så att något går sönder.
↗ till inläggetVissa har svårare att hantera ilska än andra.Klart man kan bli arg, man kanske inte tar sönder sin dator för det.
↗ till inläggetSHAME ON YOU!Slog sönder skivfordralet till nån Irländsk musik ...låg splitter överallt
Brukar klämma till ordentligt på datormusen. Det är ett bra sätt för om man slår näven i tangentbordet så är det lätt hänt att man förstör den, men att klämma på en datormus är susen. :) Krävs ordentligt mycket för att kunna trycka sönder den. ^^
tl;dr kläm på datormusen, den går inte sönder.
satt och spelade angrybirds :visslar:, en gris kvar och trasigt projektarbete
↗ till inläggetBrukar klämma till ordentligt på datormusen. Det är ett bra sätt för om man slår näven i tangentbordet så är det lätt hänt att man förstör den, men att klämma på en datormus är susen. :) Krävs ordentligt mycket för att kunna trycka sönder den. ^^
tl;dr kläm på datormusen, den går inte sönder.
Vettefan hur många gånger jag har klämt på datormöss, utan att dom går sönder :P
WoW arena 2on2, jag och motsåndarlagets death knight lever, jag kör holy pala och matchen varar i 45 minuter. Sen förlora båda teamen -12 i raiting så jag lyckades slå ner ett glas från bordet ;)
1 PS3 kontroll, och brukar ofta ha plastflaskor vid hands när man spelar om man behöver kasta någonting..
Min 360 kontroll har tagit väldigt många slag sen jag fick mitt 360 Februari 2007.
Är väldigt förvånad att min kontroll fortfarande fungerar perfekt. Har aldrig ens använt min kontroll jag fick när jag köpte 360 Slim i Oktober 2010 (förutom mina kompisar när vi har spelat).
EDIT: Kom på att jag har brytit av 2st Xbox 360 headset i mitten. (Dom där som är billiga och ömtåliga).
Har haft sönder 3 Gamecube kontroller. Slagit in ett basebollträ i tjock tv'n.
Haft sönder en "Super Nintendo " kontroll brutalt , förlorade på super mario fick extrem damp!!
Har inte fått så mycket damp..
edit
Hade ett skåp bredvid datorn en gång, blev skitsur på något spel och slog på skåpdörren, handen åkte rakt igenom dörren =D
Sen åt jag upp mitt Gameboy Color en gång i yngre år, varje gång det gick dåligt i Mario brukade jag tugga på skärmen, tillslut gick den sönder.
Och sen slog jag handen i databordet vilket ledde till att min mus flög upp i luften och gick sönder =D
Värst va alla har sönder så mycket... Tror aldrig jag gjort det av att det går dåligt på spel. Jag och min lillebror köpte däremot ett nytt skrivbord samtidigt för kanske ett år sen och man hör och känner hur insidan av bordet är sprucket när man trycker lite på det.
Ett antal tangentbord, två bildskärmar och en volvo v70.
↗ till inläggetHu gick det till?och en volvo v70.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in