hej jag köpte en htc för ett tag sen men tappade den i vattnet vart kan jag få pengarna tillbaka??
Borttappad Stor Htc
Vart tror du?
Kanske där du köpte den?
Av mig får du i alla fall inga pengar!
går det ÄVEN fast man inte har den eller kvitto??? asdålig mobil eftersom den försvinner skitlätt... <_<
↗ till inläggetGå till återförsäljaren o hör själv! :)går det ÄVEN fast man inte har den eller kvitto??? asdålig mobil eftersom den försvinner skitlätt... <_<
Är väl ägarens fel inte mobilens? :rolleyes: :huh:
↗ till inläggethur menar du nu`?Gå till återförsäljaren o hör själv! :)
Är väl ägarens fel inte mobilens? :rolleyes: :huh:
Du kan nog inte få någon ny mobil då det inte var fel på mobilen, utan på hur du höll den.
ehhh hur kan det vara fel på hur jag höll i min mobil asså jag tappade den i vattnet...
↗ till inläggetDu skämtar va? Du höll uppenbarligen inte i den ordentligt, annars hade du inte tappat den.ehhh hur kan det vara fel på hur jag höll i min mobil asså jag tappade den i vattnet...
Jag ska förklara det, eftersom det inte var tillverkarens fel som gjorde att du tappade den i vattnet så får du skylla dig själv.
förstår inte varför det är mitt fel att mobilen försvann= <_< tycker att jag borde få ersättning
↗ till inläggetHur var det tillverkarens fel att mobilen försvann? Vem vet, du kanske kan få ut en ny mobil på försäkringen.förstår inte varför det är mitt fel att mobilen försvann= <_< tycker att jag borde få ersättning
ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden...
vad är försäkring?
↗ till inläggetDu skojar va? Det är ju för fan inte tillverkarens fel att du inte kan hålla i din mobil så du tappar den lätt? Jag tror andra personer inte tappar sin mobil hela tiden.ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden...
vad är försäkring?
...
Påstår du att du är 16?
gick o fråga affären idag men de sa att de inte kunde göra nåt??? kan man stämma eller nåt
åk till usa där är de asbra på att stämma folk :evil:
↗ till inläggetDumma fan, hur fan är det tillvekarens fel? Du kan ju uppenbarligen inte hålla i mobilen så därför är det ditt fel.gick o fråga affären idag men de sa att de inte kunde göra nåt??? kan man stämma eller nåt
Doligt gjårt av afärrän at dåm saa at dåm intä kunde jöra nogåt >:(>:(
↗ till inläggetDumma fan, hur fan är det tillvekarens fel? Du kan ju uppenbarligen inte hålla i mobilen så därför är det ditt fel.
ehhh ja de får väl göra en som inte är lika lätt att tappa? hur kan du inte fatta
↗ till inläggetva? <_<Doligt gjårt av afärrän at dåm saa at dåm intä kunde jöra nogåt >:(>:(
Lär dig hålla i en mobil och sluta säg nåt sånt idiotiskt att det är tillverkarnas fel att du inte kan hålla rätt på en mobil!!!
Håller helt med TS, dagens mobiler är allt för lätta att tappa. Borde klassas som designfel.
↗ till inläggetHåller helt med TS, dagens mobiler är allt för lätta att tappa. Borde klassas som designfel.
Jag har absolut inga problem med att hålla i min htc, är något fel på era händer då.