Nu när PSV är ute och det finns ett antal releasetitlar. Vilket spel är det bästa hitills?
Funderar på att skaffa PS vita men det kommer nog ta ett tag, då kanske jag kan få lite info först om bra samt dåliga spel som finns just nu!
Nu när PSV är ute och det finns ett antal releasetitlar. Vilket spel är det bästa hitills?
Funderar på att skaffa PS vita men det kommer nog ta ett tag, då kanske jag kan få lite info först om bra samt dåliga spel som finns just nu!
↗ till inläggetLittle Deviants är rätt kul. Har Unit 13 och Rayman också. Unit 13 är bra, fast den har ingen story. Bara uppdrag och skjuta random terrorister. Vänta tills Resistance Burning Skies kommer ut. Kommer vara bra. Inte så långt kvar till den. 30 maj kommer den.Nu när PSV är ute och det finns ett antal releasetitlar. Vilket spel är det bästa hitills?
Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket.
Har du inte testat Uncharted: Golden abyss till PSV?
↗ till inläggetNä, spelet var för dyrt och jag gillar inte så mycket serien.Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket.
↗ till inläggetKanske lite sent att svara men jag har testat det. Det är rätt bra tycker jag, fast har inte spelat så mycket.Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in