💬
Logga in
Fuska.se

Skärmskydd

6 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag letar efter ett bra skärmskydd men hittar inget som finns i lager, vad för skärmskydd har ni - är det bra och vart köpte ni det?

Nivå 4 · Lärling

Har inget skärmskydd. Om du tar hand om din konsol bra. Så behöver du inget skärmskydd. Men du behöver en putsduk för att rengöra skärmen från smuts och damm. Räcker för mig. 2 månader sen jag köpte min konsol. Inte en enda repa.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :P

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :P

Köp den vanliga officiela Sony Skärmskydded för PSVITA då. Borde finnas i alla affärer med konsolen.
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Jag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det.

3 May 2012
Nivå 5 · Fuskare

Använder Hori till min 3DS, fungerar riktigt bra.

http://www.webhallen.com/spel/playstation_...creen_protector

5 Jul 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Jag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det.

Jag använder mig utav Sonys officiella skärmskydd, jag vet såklart inte hur bra det skyddar. Men det var otroligt enkelt att sätta dit! Tror nog att det ändå skyddar rätt bra också. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in