Om du fick ändra på ett problem vi har i världen, både globalt och privat, vad skulle det vara och varför?
Draghons Interaktionstråd
Varför är du så mysig att prata med?
*vinkar*
↗ till inläggetOm du fick ändra på ett problem vi har i världen, både globalt och privat, vad skulle det vara och varför?
Ja du, jag vet egentligen inte exakt vad din fråga vill ha för svar men okej.
Ett problem jag vill ändra på är nog hederskulturen, eftersom den gör mig så jääävla pissförbannad att det inte är sant.
Seriöst, låt folk leva hur fan de vill!
↗ till inläggetHahaha, du är den ende som säger det, jag vetefan varför du tycker så! :DVarför är du så mysig att prata med?*vinkar*
Är det alla mina roliga ord måntro?
*vinkar tillbaka* Pözz på daj!
Varför låste du min röstning om Skyrim vs MW3, lite bitter kanske?
Om du skulle slippa vara mod och någon annan skulle ta över, skulle du vilja det?
↗ till inläggetVarför låste du min röstning om Skyrim vs MW3, lite bitter kanske?
Det var en onödig omröstning, vad är problemet?
↗ till inläggetNo idea. Kan lika gärna vara kvar och någon annan hoppar på aswell.Om du skulle slippa vara mod och någon annan skulle ta över, skulle du vilja det?
↗ till inläggetInte så onödig om man vill veta , vad är problemet?Det var en onödig omröstning, vad är problemet?
↗ till inläggetDet är en onödig fråga på forumet, som mod är det mitt jobb att hålla en viss nivå på forumet trots allt.Inte så onödig om man vill veta , vad är problemet?
Vilken är din favoritlåt? Om du inte kan svara bara en så svara exakt 13 :)
Uh... "exakt 13".
Seriöst, hur har du konstruerat den där frågan? Hoppas du sover vid det här laget!
Min absoluta favoritlåt just nu är nog Sisters av Pain of Salvation, men varför just du ställer frågan förstår jag inte eftersom jag redan sagt detta till dig...
If she looked me deep into my eyes
And softly asked me too
I'd be in her bed and in her flesh
And waste a life I knew
So I hold my breath and close my eyes
And focus on the wine
Let this trembling moment pass us by
So I could say goodnight
Jag måste missat att du just sagt att det är din absoluta favoritlåt, visste bara att du gillade den mycket, men å andra sidan gillar du en massa Pain of Salvation-låtar så jag visste inte om det var din favorit.
Favoritlåten varierar ju till och från, men jag har spammat Sisters överallt ett tag nu känns det som haha! Den har dock en bit kvar innan det är den mest spelade låten.
Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13".
↗ till inlägget13 låtar?Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13".
↗ till inläggetJag lät dig tolka det som du ville, du tolkade det som jag hoppats ;)Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13".
Ah, tack för svaret min käre Kola! Nu kan jag sova alldeles lugnt om natten utan att behöva oroa mig~
Ibland fastnar vissa saker i huvudet så att jag inte kan släppa det.
Vilket nintendo spel föredrar du mest Super Mario Eller Zelda
Zelda.
Gillar du Götet?
↗ till inläggetUppvuxen göteborgare, jovars, jag gillar Götet.Gillar du Götet?
Vet du vem jag är? B)