↗ till inläggetHur skulle du beskriva din uppenbara kärleksralation med kola_king ? är han din KK eller bara en random KK ?
Ah, kola_king. Min älskade söta kola_king...
Verkar det som att jag har en kärleksrelation med honom? Verkligen, vad är det som får det att verka så? Vad är det som ger dig intrycket att tro på att Kola är min KK? Har jag någonsin fått det att framstå som att han är min jämlike? Att han tycker om mig lika mycket som jag vill ha honom?
Tillåt mig att småle, jag finner det hela väldigt ironiskt.
Hans boning är min mörka kalla källare, fastkedjad dagarna i ända, förtryckt till absolut lydnad till mig.
Jag får medge, det var svårt att tygla honom i början, men hans ack så unga och oskuldsfulla sinne kunde inte motstå frestelsen att ge in för en vacker kvinnas smicker. Han smälte som socker i upphettning vid tillverkning av kola i mina händer, jag fick arbeta snabbt för att hålla honom så mjuk som möjligt tills jag fick honom där jag ville ha honom, alldeles utsträckt och sönderpiskad i min källare.
Det tog mycket längre tid att bryta ned hans psyke än jag önskat mig då jag inte kunde förmå mig att knäcka honom helt, jag vill ju knappast ha en trist själlös drönare, jag ville ju ha honom för hans underhållande sinne. Men det var en extremt underhållande strid i maktbalansen som han var dömd att förlora, vid det laget hade han varit fast i min källare cirkus 5 månader med endast vatten och lite hundmat när han väl valde att lyda mina önskningar.
När han väl insåg att han aldrig kommer att kunna ta sig fri och komma bort ifrån mig så har han varit väldigt lättlärd om hur han ska bete sig för att tillfredsställa mig, älskar att belönas vid framgång och tar sina straff med stor hängivenhet. Alltid där när jag behöver honom, snart behöver jag inte ens beordra honom om att göra något, han vet vad jag vill ha när jag vill ha det.
Har precis börjat testa hans gränser, för att se om han vågar göra något mot min vilja eller är mig trogen för evigt. Så som det ser ut nu så har jag inte behövt piska honom... för mycket. Än så länge i varje fall.
Hur löd frågan nu igen? Ah, juste. Om han var min KK. Vad kan jag säga egentligen... Han är min.