↗ till inläggetHur rymlig är Draghons källare? Är den bekväm eller får du sova på det kalla betonggolvet? Matar hon dig ofta? Kan du röra dig fritt eller är du fastkedjad i väggen?
Den är faktiskt mest som en liten skrubb. Om jag varit snäll får jag en kudde att sova på, annars blir det att ligga spritt naken på golvet. Mat är sparsamt, vanligtvis blir det en blandning av gamla rester och hundmat, men ibland matar hon mig köttbitar från bordet om jag tigger lite. Jag har ett koppel runt halsen med fast längd, men inom den radien kan jag röra mig ganska fritt.
↗ till inläggetDet är lite lustigt att väldigt många frågar mig om favorittrummisar, jag har faktiskt aldrig kollat in specifika trummisar sådär och bryr mig inte så mycket om sånt. Jag gillar ju vissa band och kan tycka att trummisen spelar smakfullt, men det är som bandet som helhet jag gillar då.Jag såg förut att du spelar trummor. Vilka är dina favorittrummisar och vilken sorts musik spelar du helst/skulle vilja spela?
Av det jag prövat på är kanske progressiv metal roligast, är rätt tekniskt utmanande och kan vara ganska varierande, sen är det också roligt att bara spela bra låtar oavsett hur intressanta trumspåren är.