Snabba frågor, hur kan ni levla så satans fort, och Raptomex, Om du har Anne Frank som bild, varför?
Ditt Mål?
↗ till inläggetMan botar och vissa kör no life. Motfråga, Varför kan han inte ha det?Snabba frågor, hur kan ni levla så satans fort, och Raptomex, Om du har Anne Frank som bild, varför?
↗ till inläggetMhm, nolife you say, Epicbot suger ju nuförtiden, Motfrågan = Inget emot det med det ser lite läskigt ut :DMan botar och vissa kör no life. Motfråga, Varför kan han inte ha det?
↗ till inläggetDärför kör man med powerbot ;) Haha okej.Mhm, nolife you say, Epicbot suger ju nuförtiden, Motfrågan = Inget emot det med det ser lite läskigt ut :D
↗ till inläggetFunkar inte heller, hjälp tack :D skype? : SimonschtekDärför kör man med powerbot ;) Haha okej.
Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår.
↗ till inläggetGör det, NOONE GIVES A SHIT!Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår.
↗ till inläggetgladlyGör det, NOONE GIVES A SHIT!
↗ till inläggetFränt.Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår.
↗ till inläggetKan du hjälpa mig, för skriptet fungerar inte då jag startar det.Fränt.
↗ till inläggetVilket script då? På epicbot eller powerbot?Kan du hjälpa mig, för skriptet fungerar inte då jag startar det.
↗ till inläggetMannen, jag fick igång Rsbot men har du något skript för Attack/Defense/Strenght Att rekomendera?-Vilket script då? På epicbot eller powerbot?
↗ till inläggetHar inte kört nå sånt nästan, Till typ level 60 kan du köra med ultimate figter på varrock castleguards :)Mannen, jag fick igång Rsbot men har du något skript för Attack/Defense/Strenght Att rekomendera?-
↗ till inlägget78/80 Dungeoneering
-
90/90 Defence- Klart!-
80/80 Fishing- Klart!-
80/80 Ranged- Klart!-
88/90->99 Firemaking
-
94/
90->99 Magic-
86/86 Crafting- Klart!
Slänger på lite extra mål och förlänger tiden tills i slutet av höstas.
50 Attack (Done)
50 Strenght (Done)
50 Defence (Done)
Dags för nya mål då mina andra är avklarade.
88/90 -> 92 Prayer
78/80 Slayer
75/80 Farming
75/80 Runecrafting
77/80 Hunter
85/90 Dungeoneering
83/88 Summoning
89/90 Attack
81/90 Ranged
89/90 Constitution
83/85 Strength
94/95 Magic
Förhoppningsvis inom en snar framtid:
80/90 Thieving
85/91 -> 95 Herblore
81/90 Fishing
75/90 Runecrafting
85/90 Mining
Får väl hoppas man hinner bli maxad om två år. Ja, ja. Back to scaping.
I 2007 RS så är mina nuvarande mål
42/?? Fletching
57/?? Woodcutting
33/45 Magic
Kan göra en snabb liten uppdatering.
Har spelat ganska mycket runescape sedan jag senast skrev här och har hunnit med en hel del. I skrivande stund så har jag level 90 Divination som även är den sista färdighet kvar att träna innan jag får min max kappa. Därefter påbörjar äventyret till en "comp cape".
Inte börja spela igen.