↗ till inläggetHir länge har du hålt på med målning via datorn O_O har du ritplatta eller använder du vanlig mus? O_O (ursäkta min dåliga stavning mitt skrivbord sätter bokstäversom inte ska vara där)
Inget
bra bilder sabina!!!!!!! 10/10 :cool: :cool:
↗ till inläggetTack så mycket :Dbra bilder sabina!!!!!!! 10/10 :cool: :cool:
↗ till inläggetJag tykte iallafall att din bild var jettesnygg. :Djete ellackt :(
↗ till inläggettak tak du er jetesnel guddasJag tykte iallafall att din bild var jettesnygg. :D
↗ till inläggetSa inte att din bild var ful varför är jag elak då?jete ellackt :(
↗ till inläggethan kanske upfatade det som elackSa inte att din bild var ful varför är jag elak då?
↗ till inläggetför at do sa at hän stavvade doligtSa inte att din bild var ful varför är jag elak då?
↗ till inläggetSa tyvärr inte det utan att jag inte förstod vad han skrev förstför at do sa at hän stavvade doligt
↗ till inläggetaltså sa do at hän stavvade doligt eftersåm do inte såg vadd såm stog försttSa tyvärr inte det utan att jag inte förstod vad han skrev först
↗ till inläggetnej :zzz:altså sa do at hän stavvade doligt eftersåm do inte såg vadd såm stog förstt
du har inte betet dej snell mot horizon.
jag trår horizon komer vilja stäma dej
↗ till inläggetjag tror at horizon är så snell så att han inte komer detjag trår horizon komer vilja stäma dej
↗ till inläggetdu har någ rät men bara om sabinna är snäl fron ock med nujag tror at horizon är så snell så att han inte komer det
↗ till inläggetja så tror jag men do måste hon låva att vara snäldu har någ rät men bara om sabinna är snäl fron ock med nu
Jag har inte gjort ett skit jag skrev att hens bild var fin men att jag inte riktigt förstg vad han skrev sen började det bli bråk om det -.-
ja men alla kener olika
↗ till inläggetmm presis ala käner olika horizon kancse tar ått sig lätja men alla kener olika
för at inte spora ut
gjorde dena nys
Måste det vara bilder man gjort själv?